Hop til indhold
Manwithmanners

Julebal hos Kittys ( Baleri og Vicky Basso

Recommended Posts

Julebal i Kitty"s land, Juleaften på forskud , Julefest hos Vicky og Baleri 

Jeg er en sucker for skønne kvinder og fræk sex . Så i dag ville jeg gi den fuld gas , ligesom lidt juleaften før tid. Jeg ved at Vicky og Baleri er top klasse og derfor har jef mødt dem en del gange de sidste år. Besøgte Vicky i sidste uge , Men i i dag var det julefest og det kan ikke rigtigt beskrives ,man skal bare opleve disse skønne kvinder sammen. De tog imod og der var en lille drink og en lille tapas ,at varme op på , små berøringer og små kys , og stille og roligt udviklede det sig. Piger i frækt rødt lingerie ,begyndte at kysse hinanden med større intensitet og jeg satte mig med min drink og nød synet. Det der sket e foran mig ,var det frækkeste sex show imellem 2 piger ,jeg nogen sinde har set. Det var lesbisk sex , det var frækt og jeg måtte af med tøjet og jeg var sten hård. De 2 piger slikkede hinanden , i alle mulige varianter og de havde dildoer af forskellige størrelser som var med i legen , Fuck hvor var det sex når det er bedst. Det var helt oppe og køre og jeg kunne se to drivvåde misser. De kravlede på kattepoter imod mig og gav mig en 2 munds slikke tur : Baleri med de dybe ,våde slik og Vicky som slikkede mine boller. Jegg var ved at exploderere. På med kondomet , og tage fat i Vickys røv for den skulle knaldes nu : Så Vicky på knæ og albuer imens Baleri lå foran hende og blev slikket , hvilket syn imens jeg stille pressede mig ind i Vicky stramme røv. Tiden fløj afsted og vi havde havde sex på kryds og tværs og det sluttede med at Baleri gav mig det dybe blow til jeg ikke kunne mere og kom ud over brysterne på begge piger . Det kan ikke blive mere frækt og intenst og de 2 gir en oplevelse man næsten kun kan drømme om ....... Glædelig jul 

https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deephttps://nympho.dk/n10381/3426/vicky-basno

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...