Hop til indhold
Pnyx

Bortvisning

Recommended Posts

Hej @Stapler 

Tak for dit svar i BDSM tråden. Las os bare tage den her i feedback. Du har lige smidt en bruger ud 3 måneder, for at svare pænt og nyttigt i en efterlysning. Ingen skænderier, intet brok, udelukkende et svar som du ikke fandt passende. Men et svar som tråd starter honorere med en pokal som nyttig viden. Hvis indlægget skulle stride mod reglerne, så kunne du vel komme med en lille anmærkning ,som du netop har gjort ved min kommentar og mange andres . Jeg må tilstå at din handling virker personlig mod lgbt personer . 
Med venlig hilsen Pnyx 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad forkert er der i det Stapler skriver?
TS skriver ikke at han søger en dukke han kan komme i og slikke ren. 
Der burde Madame-elisabeht(TV) jo netop have skrevet PB, for at undgå afsporing af tråden, hvilket det jo er.

TS beder endda PB fra kvinder - Citere lige 

Citat

i skønne kvinder må gerne sende PB

At TS giver en pokal, betyder jo ikke at brugeren ikke bryder reglerne. Så stop nu altså :lol: 
Husk på, @Stapler & @Bryan Mills reagerer på rapportere de får, muligvis de selv ser ting os, men hovedsageligt er det jo os brugere der sidder og rapportere, også reagerer de ud fra dem.

Folk er simpelthen blevet for blødsødne herinde. 

Hvis brugeren har fået 3 måneder, så er det nok ikke første gang personen, ikke lige tænker sig en ekstra gang om. 

Det er så nemt at skyde efter @Stapler .

Men hvad med folk tager ansvar for de ting de gør. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Den Anonyme 

Åååå så du mener at nogen ligefrem har anmeldt det til  Stapler . Så kan jeg godt se at jeg er hel gal på den. Og gud ja, han skriver jo også at det er skønne kvinder der må svare i PB. Så er det næsten også for frækt at nogen kommer med forslag i tråden.

Go aften

Pnyx  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter skriver tydeligt i sit oplæg, hvad han ønsker. Den er henvendt om og til kvinder, med den lille note at hvis det er kvinder, der skal i kontakt med ham, så skal der skrives en PB. Med selvpromovering har det aldrig været en hemmelighed at det hører hjemme i annoncer eller i PB. Derudover er det også sådan, at hvis folk ønsker at skrive PB, så gøres det det uden at skrive i tråden.

En GP, der åbenlyst ikke har sat sig ind i trådstarters tråd, ser en mulighed for at promovere sit eget produkt.  Elisabeht er rutineret nok og har rigeligt med advarsler til at hun burde vide, at hun ikke skal afspore tråde med noget andet end det, som trådstarter ønsker - specielt når trådstarter skriver, hvad han ønsker og når hun godt ved at det er reklame for sig selv.

Det er for sagen reelt udvidkommende om trådstarter kvitterer med smileys. Når vi får en rapport forholder vi os til indlæggets objektive indhold, holder det op imod hvad trådstarter har efterspurgt og om der er sammenhæng eller ej. Dertil ser vi om der er brud på vores regler.  Der kan sagtens være grundlag for brud på regler, hvor en trådstarter eller andre har liket et indlæg. Det forholder vi os ikke til.

Vi forholder os heller ikke til om trådstarter siger A, får et forslag om B og så siden skrifter mening i tråde til at A+B kunne være interessant. Det er sket før at TS skifter mening og det ændrer ikke ved om det er en afsporing eller ej. For at tage det lidt til yderlighed: En trådstarter skal heller ikke deltage i afsporing af sin egen efterlysning.

Elisabeht er ikke smidt ud i 3 måneder for denne forseelse. Elisabeht er sendt ud fordi hun er rutineret, har nok anciennitet og advarsler til at hun ved bedre end at afspore en tråd med selvpromovering.

Jeg kan godt se dit behov for at jeg havde skrevet i tråden, hvad der var skævt, hvad jeg nogle gange, men ikke altid gør. Lige her så jeg ikke behovet, for at nævne andet end PB, da selvpromovering tydelige altid har været imod vores regler, så den tager jeg på mig. Der burde jeg nok have skrevet lidt mere udførligt, så alle udover GP kan være med. :-)

Din opfattelse om at jeg nar noget personligt imod LGBT personer kan du godt pakke væk. Du har intet har at have det i og det intet har med virkeligheden at gøre. Jeg behandler alle lige og objektivt og har ingen interesse i folks preferncer, orientering eller køns-identitet.  Stop dig selv!

Jeg håber at dette hjalp på opklaringen, @Pnyx

Pnyx skrev, for 12 timer siden:

Du har lige smidt en bruger ud 3 måneder, for at svare pænt og nyttigt i en efterlysning

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er tydeligt at du er uenig i linjen, @Jernsvinet og griber chanchen for at komme ud med småkommentarer og bitterhed omkring din utilfredshed.

Det er så fint at du er uenig, men gør det objektivt og giv reelt noget bidrag i de tråde, der skrives i stedet for blot at støje med din utilfredshed.

Det er nu din 6 advarsel og din 3. karantæne.

Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Eller admins har for lidt at lave og burde selv tage en "ferie"  (ironi kan forekomme)

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, 1 time siden:

Trådstarter skriver tydeligt i sit oplæg, hvad han ønsker. Den er henvendt om og til kvinder, med den lille note at hvis det er kvinder, der skal i kontakt med ham, så skal der skrives en PB. Med selvpromovering har det aldrig været en hemmelighed at det hører hjemme i annoncer eller i PB. Derudover er det også sådan, at hvis folk ønsker at skrive PB, så gøres det det uden at skrive i tråden.

En GP, der åbenlyst ikke har sat sig ind i trådstarters tråd, ser en mulighed for at promovere sit eget produkt.  Elisabeht er rutineret nok og har rigeligt med advarsler til at hun burde vide, at hun ikke skal afspore tråde med noget andet end det, som trådstarter ønsker - specielt når trådstarter skriver, hvad han ønsker og når hun godt ved at det er reklame for sig selv.

Det er for sagen reelt udvidkommende om trådstarter kvitterer med smileys. Når vi får en rapport forholder vi os til indlæggets objektive indhold, holder det op imod hvad trådstarter har efterspurgt og om der er sammenhæng eller ej. Dertil ser vi om der er brud på vores regler.  Der kan sagtens være grundlag for brud på regler, hvor en trådstarter eller andre har liket et indlæg. Det forholder vi os ikke til.

Vi forholder os heller ikke til om trådstarter siger A, får et forslag om B og så siden skrifter mening i tråde til at A+B kunne være interessant. Det er sket før at TS skifter mening og det ændrer ikke ved om det er en afsporing eller ej. For at tage det lidt til yderlighed: En trådstarter skal heller ikke deltage i afsporing af sin egen efterlysning.

Elisabeht er ikke smidt ud i 3 måneder for denne forseelse. Elisabeht er sendt ud fordi hun er rutineret, har nok anciennitet og advarsler til at hun ved bedre end at afspore en tråd med selvpromovering.

Jeg kan godt se dit behov for at jeg havde skrevet i tråden, hvad der var skævt, hvad jeg nogle gange, men ikke altid gør. Lige her så jeg ikke behovet, for at nævne andet end PB, da selvpromovering tydelige altid har været imod vores regler, så den tager jeg på mig. Der burde jeg nok have skrevet lidt mere udførligt, så alle udover GP kan være med. :-)

Din opfattelse om at jeg nar noget personligt imod LGBT personer kan du godt pakke væk. Du har intet har at have det i og det intet har med virkeligheden at gøre. Jeg behandler alle lige og objektivt og har ingen interesse i folks preferncer, orientering eller køns-identitet.  Stop dig selv!

Stapler skrev, for 1 time siden:

Hej @Stapler

Nå så det er sådan det hænger sammen. Med utallige af indlæg og 2 advarsler på mere end 15 år, så kan jeg godt se at du er nød til at slå hårdt ned og lukke hendes foretning her på siden i 3 måneder . 

Med venlig hilsen 

Pnyx 

Hej @Den Anonyme 

Åååå så du mener at nogen ligefrem har anmeldt det til  Stapler . Så kan jeg godt se at jeg er hel gal på den. Og gud ja, han skriver jo også at det er skønne kvinder der må svare i PB. Så er det næsten også for frækt at nogen kommer med forslag i tråden.

Go aften

Pnyx  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...