Hop til indhold
Pnyx

Bortvisning

Recommended Posts

Hej @Stapler 

Tak for dit svar i BDSM tråden. Las os bare tage den her i feedback. Du har lige smidt en bruger ud 3 måneder, for at svare pænt og nyttigt i en efterlysning. Ingen skænderier, intet brok, udelukkende et svar som du ikke fandt passende. Men et svar som tråd starter honorere med en pokal som nyttig viden. Hvis indlægget skulle stride mod reglerne, så kunne du vel komme med en lille anmærkning ,som du netop har gjort ved min kommentar og mange andres . Jeg må tilstå at din handling virker personlig mod lgbt personer . 
Med venlig hilsen Pnyx 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad forkert er der i det Stapler skriver?
TS skriver ikke at han søger en dukke han kan komme i og slikke ren. 
Der burde Madame-elisabeht(TV) jo netop have skrevet PB, for at undgå afsporing af tråden, hvilket det jo er.

TS beder endda PB fra kvinder - Citere lige 

Citat

i skønne kvinder må gerne sende PB

At TS giver en pokal, betyder jo ikke at brugeren ikke bryder reglerne. Så stop nu altså :lol: 
Husk på, @Stapler & @Bryan Mills reagerer på rapportere de får, muligvis de selv ser ting os, men hovedsageligt er det jo os brugere der sidder og rapportere, også reagerer de ud fra dem.

Folk er simpelthen blevet for blødsødne herinde. 

Hvis brugeren har fået 3 måneder, så er det nok ikke første gang personen, ikke lige tænker sig en ekstra gang om. 

Det er så nemt at skyde efter @Stapler .

Men hvad med folk tager ansvar for de ting de gør. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Den Anonyme 

Åååå så du mener at nogen ligefrem har anmeldt det til  Stapler . Så kan jeg godt se at jeg er hel gal på den. Og gud ja, han skriver jo også at det er skønne kvinder der må svare i PB. Så er det næsten også for frækt at nogen kommer med forslag i tråden.

Go aften

Pnyx  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pnyx skrev, for 3 timer siden:

Hej @Stapler 

Tak for dit svar i BDSM tråden. Las os bare tage den her i feedback. Du har lige smidt en bruger ud 3 måneder, for at svare pænt og nyttigt i en efterlysning. Ingen skænderier, intet brok, udelukkende et svar som du ikke fandt passende. Men et svar som tråd starter honorere med en pokal som nyttig viden. Hvis indlægget skulle stride mod reglerne, så kunne du vel komme med en lille anmærkning ,som du netop har gjort ved min kommentar og mange andres . Jeg må tilstå at din handling virker personlig mod lgbt personer . 
Med venlig hilsen Pnyx 

Eller admins har for lidt at lave og burde selv tage en "ferie"  (ironi kan forekomme)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...