Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/428184

Har besøgt Tanya Hjørring, kunne ikke rigtigt finde noget om hende, så her kommer min oplevelse 

billederne er ikke som i virkeligheden. Det kan muligvis godt være hende, men det er mange år og kilo siden. Blev noget skuffet da tøjet kom af hende og der kom lidt lys. ( modtagelse forgik i buldermørke ) men var noget trængende så blev. 
vil tro hun er i slutningen af 30 erne og vejer små 60 kg. 
hun er som sådan meget sød og ok at være samme med, men kigger meget på uret og bliver let distraheret. På en skala fra 1-10 ligger hun omkring 2 med udseende og sex. 
kommer ikke igen. Hun er for øvrigt på vej til Frederikshavn. 

Redigeret af Lange jan
Forkert stavet nacn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petit is favorit skrev, for 6 timer siden:

Tak for deling Lange Jan, ville have være forbi i morgen men det tænker jeg så ikke kommer til at ske. Måske jeg skal tjek Emmy ud 

Nu har jeg selv besøgt Tanya, og må indrømme at jeg ikke er enig i det som Lange Jan skriver med at hun er distraheret og kigger meget på klokken. 

Jeg havde en rigtig god oplevelse med hende, og var der i lidt længere tid end aftalt. Der var rigtig god indlevelse, og både lækker massage og sex.

Jeg er dog enig i at hun ser ældre ud end hendes billeder, og at hun er lidt mere polstret, men synes nu stadig hun har en rigtig lækker krop, og ikke er fed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det den samme Tanya som var i Frederikshavn i sommeren? Hun brugte samme billeder + nogle mere vellignende. Hun drog til Kolding i efteråret. Hvis det er den samme, husker jeg hende som meget sød og opmærksom 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...