Hop til indhold

Recommended Posts

Lucia Hot

Min erfaring er de modne piger levere en god service, så derfor valgte jeg at besøge Lucia på 50 år (i følge annoncen).

- Huset på Vester Feldborgvej, er det der anvendes af en del piger - diskret for enden af en grusvej og misvedligeholdt.

- Billederne er af hende - med det sædvanlige photo shop - og er ok up to date.

- Bestilte 30 minutters GFE med anal til hende.

- Kommunikation gik fint på Whatsapp - hun må have brugt translate, da hendes engelsk var væsentligt dårligere end det Willy Søvndahl kan præsterer. 

- Hun er fra Columbia, så hvis du kan spansk vil det hjælpe en del på snakken.

Og så fik hun mig overbevist om ikke alle modne piger levere en god service.

- af med tøjet og på rygge i sengen.

- gummi på en halv stiv og 30 sekunders BJ.

- oven på mig og forsøgte ihærdigt at tage en halvstiv pølse analt.

- da det ikke lykkes, skulle der skiftes til doggy og så var jeg pludseligt for stor piv piv av av, så jeg forslog vi skiftede til missionær og hul nummer et.

- ingen kyssen eller noget der lignede GFE, så jeg skyndte mig bare at få afsluttet og komme ud.

- det tog 15 minutter fra jeg trådte ind af døren til jeg var ude igen.

Måske var jeg jeg ikke hendes type, men da hun gladeligt tog imod de 1.100kr., havde jeg også en forventning om god service.

Gentagelsesfaktor er minus 5.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke her for at spilde min tid med dig i dag. Du mener det ikke alvorligt. Mit job er seriøst, ikke for uprofessionelle mennesker som dig. Skriv ikke til hende, find en anden pige. Hun kan ikke lide mig sport om hun var der fredag. Sidst gang havde jeg ikke lige penge nok. Det også ok hun ikke vil se mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLKBOX skrev, for 1 time siden:

Hej lille_peter - jeg blev lidt nysgerrig. Du kommenterer med to link som er det samme som det jeg har lagt øverst i min anmeldelse - hvad er den dybere mening med dit opslag?

Det er fordi at når du lægger links ind på den måde hvor du gør det, hvor id'en fra annoncelight (406146) ikke er en del af den viste tekst, men kun er en del af linket, så dukker dit indlæg ikke op hvis man søger på 406146.

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 34 minutter siden:

Det er fordi at når du lægger links ind på den måde hvor du gør det, hvor id'en fra annoncelight (406146) ikke er en del af den viste tekst, men kun er en del af linket, så dukker dit indlæg ikke op hvis man søger på 406146.

/Tutankhamon

Tak for info - det vil jeg huske til næste gang. 

Måske et hint til kode folket at få det lavet - for linket er jo bagved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLKBOX skrev, for 2 timer siden:

Hej lille_peter - jeg blev lidt nysgerrig. Du kommenterer med to link som er det samme som det jeg har lagt øverst i min anmeldelse - hvad er den dybere mening med dit opslag?

Hej BLKBOX

Tak for dit anmeldelse og spørgsmål. 

Det er for at andre kan finde frem til din anmeldelse ved at søge på annonce id eller annonce profilen som pigen har oprettet,  mange søger på annonce id (som i dette tilfælde er 406146) vil ikke finde din anmeldelse uden at linket er med den originale tekst. 

Du kan læse mere om det i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...