Hop til indhold
Kanon1

Louise fra CG og PG - top oplevelse!

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på Louises billeder på Pussygalores og Citygirls hjemmesider.  Hun ser jo åndsvagt lækker ud, og hendes profiltekst lover jo en del - jeg mener dog den er helt passende. Jeg tror sågar at alderen passer nogenlunde, hvilket jo er et særsyn.

https://70210026.dk/louise1

https://citygirls.dk/x.php?id=147

Jeg må indrømme mine skyhøje forventninger blev indfriet til fulde. Louise er virkelig lækker også i virkelighedens verden. Super flot krop og meget vindende væsen. Hun virker bare glad, og er totalt afvæbnende i sin facon. Hun griner og pjatter på en måde, der er virkeligt charmerende - man føler sig bare rigtigt godt tilpas. 

Da hun kom ind var hun iført et frækt juleagtigt lingeri - normalt syntes jeg det er lidt plat, og jeg er jo heller ikke kommet for at tænke på jul. Det klædte dog Louise fantastisk og fremhævede på allerbedste vis hendes flotte bryster og skjulte ikke meget af resten af kroppen. Vi aftalte hurtigt hvad der skulle foregå og hun smuttede ud med pengene. Jeg var nu godt liderlig af vores korte møde og glædede mig til hun kom retur. 

Vi startede med at kæle stående, hvor jeg gramsede løs og kyssede/slikkede løs på hendes krop. Jeg fik hende op i sengen og gik ombord i hendes flotte lækre fisse. Det kunne hun sgu godt lide og det gav mig bare lyst til mere og min pik var nu stenhård.

Da hun var varmet godt op (jeg var første kunde) fandt Louise et kondom frem. Det blev monteret og ikke mange sekunder senere så jeg min pik blive slugt at denne babe. Jeg nød synet i spejlet mens jeg brugte mine hænder til at holde hende i stemning. Derefter knaldede vi i flere lækre stillinger og jeg nød at tage hende og mærke og høre hende. Det var både opti-fuck og super god sex. Hvad kan mere ønske sig?

Som sagt var hun bare i godt humør og det virkede oprigtigt til at hun syntes vi havde det sjovt og frækt sammen. 

Da det var første gang havde jeg kun bestilt 30 min. Jeg kunne sagtens have brugt meget mere tid med labre Louise. Jeg kommer derfor helt sikkert igen. Og jeg glæder mig allerede.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...