Le courvoisier 954 Skrevet onsdag klokken 08:51 Her forleden dag besøgte jeg Sofia, og det var en rigtig god oplevelse. Hun har en lækker krop, et kønt cute ansigt og nogle virkelig fine, ægte bryster. Hun havde håret i fletninger, og det så rigtig frækt ud. Sofia var imødekommende og nærværende. Hun er stram, men fleksibel nok til at skifte stillinger uden besvær, og hun er med hele vejen, bevæger sig godt og stønner på en naturlig måde. Jeg nød det klart mest i cowgirl. Jeg fik hurtig respons via SMS med præcis info om priser og stedet. https://annoncelight.dk/showad/442290 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsi 9 Skrevet onsdag klokken 09:34 Lyder spændende. Hvordan er stedet og kvarteret (det oplyste boligområde, er vist ikke det bedste sted at være) Og så du hendes veninde derude? På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 7 Skrevet for 15 timer siden Kan kun tilslutte mig trådstarter Sofia har en super lækker og naturlig krop Og ja, så har hun de dejligste bryster man kan tænke sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 99 Skrevet for 13 timer siden Hvordan er hendes veninde Dana i sammenligning Er der nogen som har prøvet begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg