nordjyden 14 Skrevet 2. December https://annoncelight.dk/showad/430196 Er lykkedes med at lave aftale med Kiki på torsdag, 2 timer, så der er rigtig god tid til begge veje, tænder dog klart mest på at hun er top. Håber hun vil tage lidt billeder og video mens hun bruger mig, tænder helt vildt på tanken om at andre får dette at se. Har mødt hende en gang tidligere i Aalborg, 2-3 år siden, så ved hvad der venter mig, har besøgt en del shemales og ofte er de noget mere maskuline, og med noget mindre pik end på billederne. Det kommer man ikke til at opleve hos Kiki, hun er så petit, men med en ekstra ”lille” ting som ikke er så lille endda. Hvis jeg husker rigtigt var det en søndag aften i Aalborg, korrespondancen gik nemt husker jeg, og vi aftalte her en time hvor hun skulle være top med lettere dominans. Lejligheden lå i udkanten af Aalborg i et større boligkompleks så ganske anonymt, men lidt mørk og skummelt, men foretrækker det fremfor Vesterbro, Aalborgs mest befærdede vej hvor en del prostituerede holder til. Da det er aftalt at hun ligesom skal være top/den dominerende lige fra jeg træder ind ad døren har jeg badet hjemmefra. Hun spørger ikke til pengene, men da jeg godt kan lide at have denne del afklaret inden vi starter ud giver jeg hende pengene (spørg ikke hvor mange, det husker jeg simpelthen ikke). Jeg bliver bedt om at tage tøjet af og sætte mig på knæ på gulvet uden at kigge op. Jeg fornemmer duften af hende mens hun går rundt om mig. Åben munden lyder det pludseligt, hvorefter hun kommanderer mig til at slikke den stiv. Dejligt at mærke hvordan pikken langsomt vokser i munden på mig. Jeg bliver nu bedt om at lægge mig på ryggen på sengen hvorefter hun lægger sig ovenpå mig, stopper hendes pik i munden på mig og beder mig om at beholde den der. Mærker nu hendes bløde læber omkring min allerede stive pik. Jeg er ret godt udrustet, men fornemmer hun alligevel tager den til roden. Kiki sætter sig nu henover mit ansigt og beder mig om at slikke hendes røvhul, smager fantastisk og prøver at gøre tungen så stiv som muligt for at smage endnu mere af hende. Jeg bliver nu kommanderet om på knæ, hvorefter hun med tungen begynder at smøre mit røvhul. Hun forlader mig kortvarigt og kommer nu tilbage med kondom på pikken samt glidecreme i hånden. Langsomt udvider hun mit røvhul med fingrene, for til sidst langsomt at stikke hendes store pik op i mig. AV, den er fandeme stor, og tydeligt at fornemme at hun tænder på at du rigtigt kan mærke hende, ligesom hun tænder på at give dig et klask i røven i ny og næ. Hun trækker sig ud, lægger sig på ryggen og beder mig nu om at sætte mig overskrævs på hende og ride hendes pik efter bedste evne som hun siger. Dygtig lyder det flere gange, tror sgu hun tænder på at jeg sidder der som en tøz på hendes store pik. Så er det min tur til at komme om på ryggen. Skiftevis hurtigt og langsomt gennemknepper hun mig nu godt og grundigt. Selv om hendes store pik gør lidt ondt føles det vildt godt, særligt når hun langsomt trækker den helt ud til spidsen, og langsomt kører den i bund igen. Hun fornemmer jeg er godt liderlig, og begynder at spille min pik af samtidigt, hvilket jeg ikke kan modstå. I et brøl, jeg larmer meget, skriger jeg min orgasme ud samtidigt med at Kiki tømmer den for hver en dråbe. Hold da op siger hun, og JA, jeg spermer mere end de fleste. Nu er det vist min tur siger hun, smider kondomet og sætter sig på skrævs over mig, hvor jeg skiftevis kommanderes til at slikke hendes pik og nosser. Dygtig lyder det flere gange. Ud med tungen lyder det nu, hvorefter hun leverer en ordentlig omgang sperm i min mund. Slug det siger hun, og som den dygtige tøz jeg er sluger jeg naturligvis hver en dråbe. Glæder mig allerede til det bliver torsdag, og vi har endnu bedre tid. Kiki 10 af 10 Sex 10 af 10 Stedet 7 af 10 (har en forventning om at det er bedre i Helsingør) Og så ikke mindst sproget 10 af 10, noget nemmere at kommunikere på dansk end på et ofte gebrokkent ikke eksisterende engelsk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vigilante61 54 Skrevet 4. December Ligner en bestilt anmeldelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 7 Skrevet 4. December Har nu også kun gode erfaringer med Kiki. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg