sn57 761 Skrevet 2. December (edited) Er lidt usikker på om den efterlysning skal være her eller under alm sex? Har flere gange prøvet spermkys efter at jeg er kommet i en kvindes mund, men jeg har en fantasi og lyst til at slikke en kvinde ren efter at jeg er kommet i hende, synes faktisk det ville være frækt Så det jeg søger er en DANSK kvinde som vil dyrke sex uden kondom og efter jeg er kommet vil sætte sig over mit ansigt så min sperm løber ned i min mund og jeg slikker hende ren. Hvorefter den skønne kvinder pisser mig i munden. Hvor i Danmark er ikke så vigtigt da jeg gerne rejser efter det. Glæder mig til at høre fra jer og i skønne kvinder må gerne sende PB Redigeret 2. December af sn57 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 3. December jeg tænker at hende her med på lidt af hvert, hun knepper ihvertfald uden kondom. Hun giver dog udtryk for at hun ikke er til tis. https://annoncelight.dk/showad/400750 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 761 Skrevet 3. December Hej Plex, Tak, Sille ser spændende ud, når jeg kommer på de kanter vil jeg have Sille med i mine planer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 562 Skrevet 4. December Kære Sn57 Fræk fantasi - Finder du ikke hvad du søger, så må du komme og sperme i Lucie Doll og slikke hende helt ren bagefter:-) BH Madame Elisabeht 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 5. December TS bad om PB. Og hvis TS ikke havde bedt om OB, skulle du alligevel havde sendt en PB, @Madame-elisabeht(TV). Madame-elisabeht(TV) skrev, for 23 timer siden: Kære Sn57 Fræk fantasi - Finder du ikke hvad du søger, så må du komme og sperme i Lucie Doll og slikke hende helt ren bagefter:-) BH Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pnyx 12 Skrevet 6. December @Stapler hvornår er det blevet forbudt at svare på trådene herinde ? Det virker som om at du bevist forsøger at afvikle siden , fremfor at lade debatten blomstre . En trist udvikling du står for. Med venlig hilsen Pnyx . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 6. December Læs hvad jeg skrev, lad være at afspore og tag resten I PM eller feedback! Pnyx skrev, for 33 minutter siden: ...er det blevet forbudt a.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg