Hop til indhold

Recommended Posts

Guest stump

Har ikke tænkt mig Pattaya. Men har booket 4 dage i Phuket / Patong for at få lidt strand og variation med. Men hvem ved. Pattaya er jo kun 2 timer væk.

 

Jeg ved ikke om jeg kommer for sent, men Phuket er det dyreste sted i Thailand, med det hårdeste miljø. Det gælder lige fra transport, som styres af diverse mafiaer, til pigerne, osv. 

 

Jeg er selv Pattaya, og Cambodja fan, så ved du det. Priserne i Pattaya er ca 1/3 af hvad du skal betale i Phuket, priserne i Cambodja er 1/5 del af hvad du skal betale i Bangkok, omkring 600 bath for en nat, og måske det halve af, hvad du betaaler i Bangkok. Det er lavsæson nu, så priserne  kan virkelig pruttes meget ned, hvis man kan og vil prøve det.

 

Transport, som er en vigtig del af opholdet, og som virkelig er et problem i Phuket, pris of 30 gange hvad du betaler i Pattaya, er bare noget som fungerer i Pattaya, og i forstaden Jomtiden. Begge steder, Pattaya og Jomtien, har tusindvis af piger, og man kan snildt gå til det hele, det er hyggeligt at kigge sig rundt når man går fra sted til sted.

 

Der var én af brugerne her, som skrev nogle beretninger fra Pattaya, han boede på det hotel jeg anbefalede ham, i det nye red light område Soi Bou Kao, som er tredje parallelvej langs med stranden. Og tæt på Metro komplekset, som vel har 20 40 barer, go go barer, og gæstehuse.

 

Det hotel jeg anbefalede, har dog ikke boet der i fem seks år, er Sawadee Siam, eller omvendt,  Siam Sawadee. De har i hvert fald i sæsonen en fremragen morgenmadsbuffet. Det er vigtigt i den forbindelse, at du tjekker to personer ind på dit værelse, "hun" behøver ikke at være synlig. Gør du ikke det, skal hun betale for sin morgenmad, der er både vest og thai mad. Men der er mange andre hoteller og gæstehuse i området, masser at vælge i mellem.

 

Uanset hvad du vælger, ønskes du en fortsat god tur.

 

PS! I Cambodja er det vigtigt at hu hyrer organiserede piger fra barer. 90% af freelancerne, måske flere, er gode nok, men man kan jo ikke se på pigerne, hvad de har i deres tasker. Vi taler om hestemedicin. Ketamin, som bruges til at få heste til at ligge stille :-D under operationer. OBS! Medicinen virker også på naive mænd. Så drop freelancerne, tag piger fra de organiserede barer med barfine, det er som at tegne en forsikring. Og ja. Ketamin kan også bruges om dagen. Der er fjolser som tror at de kun bruges om natten. En lille 38 kg skønhed som du finder på sranden lige efter morgeenmaden, kan sagtens finde ud af at sende dig til drømmeland uanset hvilket tidspubkt på døgnet.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik der lige et par dage mere med mangler på kræfter til at skrive. Livet her er hårdt. Men har notaterne i orden og håber at jeg derfor kan give en god beskrivelse af hele turen til sidst. Men der er satandælme efterhånden mange piger at holde styr på.

 

Dag 2:

 

Som de fleste nok havde forventet så gjorde jeg allerede på dag 2 alvor af en trekant. Vendte faktisk tilbage til BKK48 da jeg gerne ville prøve Jenny med en anden pige. Jeg valgte at blande hende med Sprite som var endnu mindre en Jenny med lækker brun hud og den bedste røv jeg nogensinde har set. Hun ser meget bedre ud i virkeligheden end på billedet på deres hjemmeside. Talte ikke rigtig engelsk så derfor var Jenny en stor hjælp.

 

Betalte 1700 bath pr pige for 40 minutter = 3400 Bath totalt.

 

Den her trekant var på lækker og afslappet. Pigerne var glade og afslappede selvom det var første gang de arbejde sammen.

 

Det startede med et blowjob af to piger og det er første gang jeg har prøvet det. Hvis jeg ikke havde kneppet så meget dagen før så var jeg nok kommet efter 5 minutter men var heldigvis i stand til at styre det igennem hele besøget. Efter blowjob var det tid til mere action. Havde besluttet at kneppe Jenny først og slutte af med Spite bagfra da jeg hendes røv simpelthen var så lækker og vil pynte helt vildt godt på min pik.

 

Og sådan blev det. Kom efter 20 - 30 minutters sex med Sprite på alle fire. Smukt.

 

Klokken var 11 om formiddagen og en ny dag var startet helt perfekt.

 

Fortsættelse følger.......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er også stor tilhænger af freelancere. Det har uden sammenligning givet mig de bedste oplevelser gennem tiderne. En del af dem er ganske almindelige studerende, der benytter det som et måde til at tjene lidt ekstra til studierne, fremfor at skulle have et hårdt job i fx 7-11, der ville give dem det halve for ti gange så meget arbejde. Og så sparer du jo barfinen...

 

Juioui, hvor finder du de freelancere? Problemet med dem er jo, at 95% er ok, men desværre har de "grimme" som bruge heste eller elefantmedicin jo ikke et advarselsskilt på maven. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er brug af freelancere i Asien som russisk roulette. Jeg har en beretning liggende, som bare skal sættes på, om hvordan det kan gå, hvis man hyrer freelancere. Den skal jeg da vist nok have sat på nu. .-D

 

Indtil da har du her et eksempel på, hvordan det kan gå: Thailuder dræber med elefant-medicin

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Juioui, hvor finder du de freelancere? Problemet med dem er jo, at 95% er ok, men desværre har de "grimme" som bruge heste eller elefantmedicin jo ikke et advarselsskilt på maven. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er brug af freelancere i Asien som russisk roulette. Jeg har en beretning liggende, som bare skal sættes på, om hvordan det kan gå, hvis man hyrer freelancere. Den skal jeg da vist nok have sat på nu. .-D

 

Indtil da har du her et eksempel på, hvordan det kan gå: Thailuder dræber med elefant-medicin

 

Stump, du har ret. Det er lidt knald eller fald. Nogle gange er man heldig, andre gange knap så heldig. Man skal selvfølgelig gå udenom de synligt afdankede og snuskede typer. Størst chance for en god oplevelse er, efter min erfaring, med de piger der ikke synligt klæder sig som ludere. Man er dog sjældent i tvivl om at de er ude på sjov alligevel, med måden de typisk vil forsøge at få øjenkontakt med dig på.

 

Hvor spørger du? I Bangkok, på Sukhumvit mellem Nana og Asok, fra sidst på eftermiddagen til sen nat. I Pattaya, på Beach Road fra ca. Soi 6 til Walking Street. Men i Pattaya kan du jo møde pigerne mere eller mindre hvorsomhelst.

 

Jeg har heldigvis aldrig stødt den der elefantmedicin du advarer imod. Lyder ikke rart. Har i det hele taget aldrig følt mig utryg i Thailand. Det værste jeg har oplevet er at få stjålet en mobiltelefon. Jeg har kun været i Cambodia nogle få gange (Phnom Penh, Siem Reap), så mine erfaringer der er begrænsede. Men heller ikke i Cambodia har jeg nogensinde følt mig specielt utryg. I Phnom Penh har jeg så også holdt mig til barpiger og Siem Reap har jeg holdt min sti ren. Men man skal selvfølgelig altid være påpasselig, men det gælder jo alle steder i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

PS! I Cambodja er det vigtigt at hu hyrer organiserede piger fra barer. 90% af freelancerne, måske flere, er gode nok, men man kan jo ikke se på pigerne, hvad de har i deres tasker. Vi taler om hestemedicin. Ketamin, som bruges til at få heste til at ligge stille :grin: under operationer. OBS! Medicinen virker også på naive mænd. Så drop freelancerne, tag piger fra de organiserede barer med barfine, det er som at tegne en forsikring. Og ja. Ketamin kan også bruges om dagen. Der er fjolser som tror at de kun bruges om natten. En lille 38 kg skønhed som du finder på sranden lige efter morgeenmaden, kan sagtens finde ud af at sende dig til drømmeland uanset hvilket tidspubkt på døgnet.

 

Stump jeg vil opfodret dig til at skrive mere om Cambodja i evt. en ny tråd, det er ret ukendt på vores kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Juioui, hvor finder du de freelancere? Problemet med dem er jo, at 95% er ok, men desværre har de "grimme" som bruge heste eller elefantmedicin jo ikke et advarselsskilt på maven. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er brug af freelancere i Asien som russisk roulette. Jeg har en beretning liggende, som bare skal sættes på, om hvordan det kan gå, hvis man hyrer freelancere. Den skal jeg da vist nok have sat på nu. .-D

 

Indtil da har du her et eksempel på, hvordan det kan gå: Thailuder dræber med elefant-medicin

 

Jo men min erfaring fra rundt om i verden er, at hvis man bruger sund fornuft og omtanke, så sker der aldrig noget....Hvis man tager pigen med på hotel, kan man jo bare bede hende om at aflevere ID i receptionen, og man kan jo bede dem om at tage en kopi??? Hvis det er st  har man jo sjældent meget med udover lidt mønter, mobil etc....

Fra et ophold i Manila, fandt jeg ud af, at hotellet ringede op, inden pigerne fik lov til at få deres ID , for lige at tjekke om alt var i orden...Den samme metode kan man jo så bruge andre steder.........Den med "thailuder dræber........" er jo en ud af rigtigt mange........Der er en større chnce for at live slået ihjel i trafikken i Thailand end at blive slået ihjel/bedøvet af en freelancer...

 

Hvis man flasher en masse penge, er der derimod meget støre chance for at at blive rullet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihi1964

Prøv at gå en tur ned ad Khaosan Road i Bangkok, og se hvor nemt det er at købe forskellige falske id-kort, kørekort, pressekort mmm. Hvis du møder en freelancer, som har ondt i sinde, så kan du forvisse dig om, at hun bruger falske id-kort. Mine egne erfaringer er i øvrigt kun rigtig gode med freelancere. Jeg synes, man under alle omstændigheder skal starte i det små med en short time (ST) og så kan det eventuelt udvikle sig. Husk pigerne er også mange gange mere end interesserede i at forlænge, for ellers skal de ud og finde en ny falang, og det er ikke så lige til endda. Så når der er gensidig tillid og respekt, så kan det udvikle sig til næsten hvad som helst. I øvrigt er Pattaya  væsentlig billigere end Bangkok, som igen er væsentlig billigere en Phuket. Hvis det var mig der var i Bangkok lige nu (bare det var) så ville jeg hoppe på MTR, stå af på Huai Kwang station og så prøve mig frem. Her ligger nemlig det ene massagepalads efter det andet, hvor man for et sted mellem 1500 og 3000 bath i 1 1/2 time bliver forkælet, som enhver mand burde prøve. Nogle af stederne er beskrevet herinde, men der er mange flere. Sidst jeg var der, gik jeg desværre glip af nuru-massagen, som jeg véd man kan få til rimelige penge på Colonze 2. Tjek adresserne og til dels priser på soapy-massage.com (Priserne er ikke opdaterede men fortæller alligevel noget forskellen på niveauet de forskellige steder). Et lille tip hvis du er gift: Tag dog konen med til gensidig inspiration, for har man først fået én rigtig god oplevelse med soapy eller nuru-massage i Bangkok- så vil man have flere :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at jeg har overvurderet min evne til at skrive detaljeret om alt og undervurderet hvor meget man kan kneppe på 14 dage i Thailand !

 

Indtil videre er det blevet til minimum 3 piger hver dag så tror jeg vil afslutte dette indlæg på et tidspunkt med top 3 oplevelser.

 

Det blev nemlig ret vildt efter nogle dage i Bangkok så tror ikke at jeg har de sidste dage kommer til at kunne overgå dette.

 

Lige nu er jeg i Patong på Phuket og nyder bare lidt strand og nogle kontakter som jeg har fået via et datingsite.

 

Jeg samler lige kræfter til top 3 og vender tilbage.

 

Lige nu er klokken næsten 3 og MaaM er i bad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Juioui, hvor finder du de freelancere? Problemet med dem er jo, at 95% er ok, men desværre har de "grimme" som bruge heste eller elefantmedicin jo ikke et advarselsskilt på maven. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er brug af freelancere i Asien som russisk roulette. Jeg har en beretning liggende, som bare skal sættes på, om hvordan det kan gå, hvis man hyrer freelancere. Den skal jeg da vist nok have sat på nu. .-D

 

Indtil da har du her et eksempel på, hvordan det kan gå: Thailuder dræber med elefant-medicin

Hej Stupe

 

Kan jeg/vi lokke dig til at skrive lidt om Cambodia. Byer, steder, priser og god opførsel etc.

 

Mange tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indtil videre er det blevet til minimum 3 piger hver dag så tror jeg vil afslutte dette indlæg på et tidspunkt med top 3 oplevelser.

 

Jeg er lidt imponeret (og en kende misundelig) over din seksuelle stamina. 3+ piger om dagen, det er sgu godt klaret! Det bliver en dyr fornøjelse hvis du tager den vane med dig hjem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihi1964

Prøv at gå en tur ned ad Khaosan Road i Bangkok, og se hvor nemt det er at købe forskellige falske id-kort, kørekort, pressekort mmm. Hvis du møder en freelancer, som har ondt i sinde, så kan du forvisse dig om, at hun bruger falske id-kort. Mine egne erfaringer er i øvrigt kun rigtig gode med freelancere. Jeg synes, man under alle omstændigheder skal starte i det små med en short time (ST) og så kan det eventuelt udvikle sig. Husk pigerne er også mange gange mere end interesserede i at forlænge, for ellers skal de ud og finde en ny falang, og det er ikke så lige til endda. Så når der er gensidig tillid og respekt, så kan det udvikle sig til næsten hvad som helst. I øvrigt er Pattaya  væsentlig billigere end Bangkok, som igen er væsentlig billigere en Phuket. Hvis det var mig der var i Bangkok lige nu (bare det var) så ville jeg hoppe på MTR, stå af på Huai Kwang station og så prøve mig frem. Her ligger nemlig det ene massagepalads efter det andet, hvor man for et sted mellem 1500 og 3000 bath i 1 1/2 time bliver forkælet, som enhver mand burde prøve. Nogle af stederne er beskrevet herinde, men der er mange flere. Sidst jeg var der, gik jeg desværre glip af nuru-massagen, som jeg véd man kan få til rimelige penge på Colonze 2. Tjek adresserne og til dels priser på soapy-massage.com (Priserne er ikke opdaterede men fortæller alligevel noget forskellen på niveauet de forskellige steder). Et lille tip hvis du er gift: Tag dog konen med til gensidig inspiration, for har man først fået én rigtig god oplevelse med soapy eller nuru-massage i Bangkok- så vil man have flere :cool:

 

Hej Tårnet, det er selvfølgelig rigtigt, men jeg holder stadig på, at der bliver dræbt flere mandlige turister i trafikken om året, end der er blevet slået ihjel af thailudere de sidste 10 år....men man kan selvfølgelig sagtens blive drugget, men når man går i byen tage man jo heller ikke alle sine værdier med sig, med mindre man er uerfaren... Jeg tror de fleste piger bare vil tjene til dagen og vejen, hurtigst muligt og med mindst problemer... Men jeg kan godt se din pointe....Må besøge Khaosan Road næste gang, bare for at kigge....

Men jeg vil dog spørge her: Hvor mange af jer , eller hvor mange af dem i kender , der har været i de nævnte lande, er nogen sinde blevet drugget????

Er kun blevet rullet en enkelt gang, og det var i en lille flække i Tyskland....Og jeg har dog, som tidligere sømand, været mange steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må hellere komme til sagen og få gang i den top 3. Forstår iøvrigt ikke hvorfor nogen har behov for at sprede frygt blandt rejsende med historier om hestemedicin ? Formoder at alle rejser med en portion sund fornuft. Hvis man rejser alene vil det give god mening ikke at drikke sig for fuld således at ens dømmekraft ikke forsvinder helt. Hvis man er nervøs for hestemedicin så vælg pigerne på Go Go bar eller tag dem fra massagestederne. Easy Peasy.

 

TOP 3:

 

..........blev afbrudt. Vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver igen....

 

3. bedste oplevelse fik jeg på Bamboo Massage hvor jeg atter engang gik efter en trekant med to af de piger jeg havde læst en del om på nettet.

 

Jeg havde prøvet at booke tid med Ploy og Bo via mail uden held så jeg tog bare chancen og gik forbi i Soi 8.

 

Ploy var der desværre ikke men det var Bo og så bad jeg mamasan om at finde en passende makker - og det blev YaYa.

 

Ingen af pigerne var pænere end på hjemmesiden og på udseende langt fra det bedste jeg har set. Men to pæne smilende piger.

 

Det der gjorde oplevelsen super lækker var nok at begge piger var erfarne og virkede begge ret liderlige. De var begge meget facinerede af min pik - skuespil eller ej så er det fedt. Yderligere så var der dobblet blowjow uden gummi hvor de virkede som om pigerne havde en konkurrence om de kunne få mig til at komme så pikken fik noget af en sutter og pikken fløj fra mund til mund og blev klasket på tungen. Ekstra fræk når den ene pige tog pikken med hånden og klaskede på den anden piges tunge.

 

Hvis det havde været herhjemme i Danmark hvor der ofte er uger mellem sex så havde jeg holdt 2 minutter til sådan et show men jeg er i træning og der skal rigtig meget til før jeg kommer.

 

Efter blowjow blev det tid til at kneppe lidt og startede med Bo som var dejlig stram. Hun red mig og på et tidspunkt hoppede pikken ud og igen rigtig frækt at YaYa var opmærksom og fangede pikken og satte den på plads igen inde i Bo. Tendensen fra blowjobbet fortsatte og jeg synes det var mega frækt.

 

Ekstra og ultimativt frækt da Bo hjalp min pik ind i røven på YaYa mens hun med den anden hånden klaskede lige så fint på YaYas fisse mens hun grinte og sagde noget på thai. En lille detalje men lækkert. Det fik mig til at komme lynhurtigt.

 

3400 Bath for hele showet. 200 Bath drikkepenge til hver.

 

Jeg har kun en enkelt gang spurgt om en trekant i Danmark men lukkede straks munden da prisen de bad om var 2400 kr. Jeg gad ikke engang forhandle. To småbuttede halvgamle thaitøser der hver sikkert havde fået 3 børn.

 

Så til dem der har kommenteret på at det er en dyr vane at tage med hjem at kneppe 3 damer om dagen så er svaret at det naturligvis ikke kommer til at ske. Tror faktisk jeg stopper så vidt muligt med at besøge thai massage i Danmark. Må tage en kold tyrker og klare trykket selv. Og så spare pengene til sådan en tur her en gang om året eller to.

 

Top 2 og 1 følger. Det blev meget vildere end jeg havde planlagt.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spørger nok lidt dumt men hvor meget er en bath,lyder som en fed tur hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

3. bedste oplevelse fik jeg på Bamboo Massage hvor jeg atter engang gik efter en trekant med to af de piger jeg havde læst en del om på nettet.

 

Jeg havde prøvet at booke tid med Ploy og Bo via mail uden held så jeg tog bare chancen og gik forbi i Soi 8.

 

 

Undskyld, jeg synes ikke lige det fremgår af indlægget hvor Bamboo Massage ligger. Er det stadig på Sukhumvit i Bangkok eller er det på Phuket?

(tilføjet) Fandt selv svaret via google: http://www.bamboomassagebkk.com/

 

Spændt på at høre om top 1-2! Kom du nogensinde til Pattaya?

 

Ifølge nyhederne herhjemme truer rødskjorterne (Thaksin støtterne) nu med borgerkrig. Lad os håbe det ikke går så galt...

 

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må hellere komme til sagen og få gang i den top 3. Forstår iøvrigt ikke hvorfor nogen har behov for at sprede frygt blandt rejsende med historier om hestemedicin ? Formoder at alle rejser med en portion sund fornuft. Hvis man rejser alene vil det give god mening ikke at drikke sig for fuld således at ens dømmekraft ikke forsvinder helt. Hvis man er nervøs for hestemedicin så vælg pigerne på Go Go bar eller tag dem fra massagestederne. Easy Peasy.

 

TOP 3:

 

..........blev afbrudt. Vender tilbage.

 

Ja, fortæl noget mere, og så stop med al snakken om alt det forfærdelige der kan hænde.......7-9-13...jeg har aldrig oplevet noget af de nævnte ubehageligheder, tværtimod.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej tog ikke til Pattaya. Bangkok og Patang er rigeligt fint til mig. Nogle dele af Bangkok kan i sig selv være lidt "skræmmende" for en rolig jyde som mig. Pattaya har og vil aldrig have min interesse da det er for vildt og for turistet generelt.

 

Desuden er Bangkok bedre når man også prøver at finde "almindelige" piger via datingsite. By the way så tøver thai piger ikke med at date ret hurtigt og hvis man er lidt frisk og modig i sin tilgang så tager de gerne med på hotellet og knepper på første date. Ulempen ved at date mange piger er at koordinere det så hele spillet ikke konflikter. Men det er en anden historie til en anden gang.

 

Top 2 kommer snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej tog ikke til Pattaya. Bangkok og Patang er rigeligt fint til mig. Nogle dele af Bangkok kan i sig selv være lidt "skræmmende" for en rolig jyde som mig. Pattaya har og vil aldrig have min interesse da det er for vildt og for turistet generelt.

 

 

Med al respekt for din mening (vi er jo alle forskellige), så er jeg ikke enig i den påstand. Jeg har været på Phuket to gange og i Pattaya et utal af gange. Jeg opfatter klart Phuket som det mest "turistede" af de to steder. Pattaya er meget mere afslappet og laid back, når man måske lige ser bort fra Walking Street og den sydlige ende af Beach Road om aftenen/natten. Jeg synes generelt ikke man kan karakterisere Pattaya's natteliv som mere "vildt" end fx Soi Cowboy, Nana Plaza og Patpong i Bangkok eller end nattelivet på i Patong på Phuket. Prisniveau'et i Pattaya er også betragteligt lavere end både på Phuket og i Bangkok. Af samme årsag er Pattaya også det foretrukne opholdssted for expats. Jeg foretrækker selv klart Pattaya, i hvert fald hvis jeg skal opholde mig i Thailand i længere tid.

 

Men, som sagt, al respekt for dine valg... og fortsat go' tur! :)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil skyde på 1k5 til 2k, jeg gav 1k for st.

 

BB

 

De må være snydt her :

 

stations, shopping and nightlife.

Thai Freelance Rates

 

 

 

Time

Rates

Bar Fine

Shots

Short Time (1 Hour)

1000 Baht - 2500 Baht

None

1

Long Time (Overnight)

3000 Baht - 6000 Baht

None

2 (Usually)

How to Negotiate for Lower Prices with Thai Freelancers

 

http://www.bangkokredeye.com/thai-freelancers.html

 

 

lyder meget dyrt og ikke hvad jeg oplevede...eller også har jeg bare været en nærigrøv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjenare boys.

Jag var i Chon Buri på jobb i april strax före Songkran och det var bara varmt och svettigt.

Jag hade tur och fick 2 dagar ledig och hade möjlighet att åka 45 km söderut till Pattaya.

Har varit i Pattaya (och övriga delar i norra Thailand) många gånger tidigare, men det är en underbar känsla när arbetet betalar den stora delen av resan.

 

Fixade ett hotell nära stranden på Soi 8 och det blev någon öl i första närmsta bar. Jag märkte direkt bristen av "falanger" i stan och förstod att detta är verkligen low season.

 

Träffade en ung kvinna som satt och gjorde ingenting på en bar och vi började spela 4 i rad ( hade fortfarande jour från jobb, så det blev ganska lugnt) och pratade.

Hon var "ny" sa hon och hade börjat jobba fel tidpunkt.

Vi fortsatte prata och när jag skulle gå fick jag erbjudande om att nu i low season var bar fee endast 300Bht. Ok tänkte jag, ingen ringer nu iallafall.

Fixade en Kamagra till lillTommy och vi gick till rummet.

Som vanligt var det ID-kort i receptionen och men stora ögon såg jag att hon var 22 år.....mmmmmmm

 

Detta blev den hetaste natten i mitt vuxna liv.

2 ggr innan vi somnade i varandras armar och 3 ggr innan hon lämnade sen förmiddag. med frukost och tidig lunch.

 

Priset var ytterligare ett tecken på att det var low season.

Jag hade givetvis glömt fråga om priset för att stanna över natten, utan litade på hennes (bättre med lite än inget alls) ord.

När jag frågade så tittade hon ner i sängen och med lång paus sa hon....2 000 Baht.

Jag svarade ganska bestämt och sa.. Really???

Fick mmmm till svar.

Jag sa ok om jag fick lägga pengarna i ett kuvert och ge henne och det sa hon var OK.

Stoppade i pengarna i kuvertet och följde henne ut genom receptionen.

Hon vinkade glatt hejdå och gick ner för gatan långsamt.

 

Senare på eftermiddagen när det var dax för mig att återvända till jobbet i Chon Buri kommer hon gående och vi möts på gatan precis när min taxi kommer. Hon skiner upp och ger mig en jättekram med adress, telefonnummer, facebook och allt det andra...

 

I de lägena så känns det bra att värdera saker efter valuta.

 

Jag la 5 000Bht i kuvertet, men vet att hon inte hade accepterat det om jag gett henne pengarna.

 

Så sammanfattningen...

 

Du får vad du betalar för eller...

... du betalar för vad du får....

 

 

Tack för mig.

 

Stort tack till Bolletrucker för tråden

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

ak ja, hvis bare man kunne styre pikken lidt herhjemme, og så få sådanne kanonoplevelser i det dejlige Thai sexland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bolletrucker

 

Først mange tak for en fed rejsebeskrivelse:)

 

Jeg har læst en masse om købesex (freelancers, barpiger etc.) i thailand, men ganske lidt om at date thaipiger.

Du beskriver hvorledes du før afrejsen havde forberedt dig på datingssites, således en række daters med thaier var "lined-up" når du kom til Thailand.

 

Bolletrucker kan du beskrive nogle af dine datingoplevelser. Hvordan adskiller de sig fra at date en DK pige? Har du nogle gode råd? Hvad kan thaipiger lide på dates? Middage, biografture, udflugter, diskoteker, gaver ....... Ja har du nogle bevingede ord?

 

Du havde nogle fede oplevelser med købepiger. Freelacers og barpiger mm. Hvorfor bruge tid på at date en thaipige, hvis du ikke søger en kæreste? Gav freelancerens ikke GFE?

 

Jeg vil være glad for din betragtninger. Jeg planlægger en tur til Thailand, og ved ikke, om jeg skal investere tid i datingsites og dating, eller blot købe mig til sex. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...