Hop til indhold
ensomfyr

Sofia, Flensborg

Recommended Posts

Jeg skulle ned over grænsen i dag for at fylde bilen op til et par julefrokoster eller tre her i løbet af december.

Sidst jeg var i Flensborg havde jeg med stort succes besøgt en ung kvinde i byen. Det besluttede jeg så at gøre igen efter indkøbene.

Valget faldt på Sofia Traumgirl, 27 år og ser ganske lækker ud. Jeg fik hurtig en aftale i stand med hende og mødte op på adressen, ringede på den rigtige dør, og døren blev straks åbnet. Og der stod Sofia. Det er helt sikkert hende, men hun virker lidt mere "træt" i virkeligheden end på billederne (men photoshop kan jo gøre meget), måske er billederne nogle år gamle. Jeg har svært ved at bedømme en ung kvindes alder, og hun kan sagtens være 27, men måske også lidt ældre.. Hun har bestemt en drømmekrop, slank og med smukke bryster. Ansigtet er ikke helt så kønt i virkeligheden, og hun har måske også fået sprøjtet noget mere filler i end på billederne.

Jeg vil ikke sige så meget. Blowjob, et par stillinger og udløsning. Hun var bestemt lækker, men der manglede noget indlevelse.

Måske var hun bare træt og havde en dårlig dag. Jeg har endnu aldrig besøgt den samme glædespige to gange, og med hende her kommer det bestemt ikke til at ske.

Så skal vi give nogle karakterer:

Kommunikation: 10/10. Hurtig og klar kommunikation.
Stedet: 9/10. En sidegade til en større gade. Det var et spytkast derfra, at jeg sidst besøgte en ung kvinde. Der var ikke mange parkeringspladser, men jeg fandt en lige over for det sted, hvor jeg sidst besøgte en ung kvinde. Det var et par hundrede meter væk, så det var fint nok. Lejligheden var pæn og ren.
Pigen: 8/10. Rigtig lækker krop, men indlevelsen manglede
Sexen: 6/10. Jævn sex. Ikke noget at skrive hjem om.

Genbesøg: Nej. Skulle jeg besøge hende, ville jeg håbe på en dag, hvor hun var mere oplagt.

Hvorfor skal du besøge hende: Hun har absolut en lækker og flot krop. Når man sådan ligger hen over hende og langsomt presser pikken op i hende igen og igen, så er det skønt at kigge på denne lækre krop.

https://sexnord.net/profile/776364/traumgrl-sofia-hot

Redigeret af ensomfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...