HamDenUngeFister 8 Skrevet 1. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/443021 Hejsa mine brødre jeg var på besøg hos Maria i tirsdags og fuck man en god tur. jeg hade bestilt en tid om mandagen men det blev rykket til Tirsdag da hun blev syg. Øv øv. Vi får aftalt den nye tid og jeg var spendt på at møde hende. Maria stilet nogle spørgsmål så hun var sikker på vi ikke kende hinanden hvilket jeg vil sige er helt okay. jeg parkere bilen 10 min inden jeg hade min tid og var der ret præcist, så blev jeg lukket ind og HOLDA KÆFT jeg troede ikke på det var sandt da jeg så hende, en gude smuk pige hilste på mig. Jeg kunne sagtens se hun ikke var fuldt dansk og blev overrasket over hendes etnicitet (alser den anden halvdel). Vi afregner og jeg hopper en tur i bad hvor ever jeg får en hurtig massage af Maria hvor vi snakker sammen. Vi snakker om hvad der skal ske og hun er meget åben på næsten alt, bare det er noget normalt man laver som et par. Maria er meget røre-venlig og smiler imens man føler hendes krop. Så var der et blowjob og jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Jeg spurte om hun kunne slide resten af tøjet og så skulle hun op på hesten. Efter lidt cowgirl var der lidt missioner indtil jeg kom, vi snakker lidt sammen igen og jeg bliver tilbudt et glas vand som jeg tager imod. Efter lidt snak ser vinpå uret og der er stadig 30 minutter tilbage og så er vi i gang igen. Jeg kan ikke næve alle de stillinger vi var i, men det var mange. Efter 25 ish minutter kommer jeg igen og skynder mig i bad da hun huskede hun hade en kunde mere for dagen. jeg gik derfra 65 minutter after jeg ankom med et fedt smil på læben. Fuck man jeg ikke vente til jeg skal på besøg igen. Jeg ber jer, pas nu godt på hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-lover30 2 Skrevet 4. December, 2025 Lyder rigtig positivt. Er der flere herinde der kan bakke op eller har haft en oplevelse med miss Maria? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superman84 2 Skrevet 29. December, 2025 HamDenUngeFister skrev, den 1.12.2025 at 16:05: https://annoncelight.dk/showad/443021 Hejsa mine brødre jeg var på besøg hos Maria i tirsdags og fuck man en god tur. jeg hade bestilt en tid om mandagen men det blev rykket til Tirsdag da hun blev syg. Øv øv. Vi får aftalt den nye tid og jeg var spendt på at møde hende. Maria stilet nogle spørgsmål så hun var sikker på vi ikke kende hinanden hvilket jeg vil sige er helt okay. jeg parkere bilen 10 min inden jeg hade min tid og var der ret præcist, så blev jeg lukket ind og HOLDA KÆFT jeg troede ikke på det var sandt da jeg så hende, en gude smuk pige hilste på mig. Jeg kunne sagtens se hun ikke var fuldt dansk og blev overrasket over hendes etnicitet (alser den anden halvdel). Vi afregner og jeg hopper en tur i bad hvor ever jeg får en hurtig massage af Maria hvor vi snakker sammen. Vi snakker om hvad der skal ske og hun er meget åben på næsten alt, bare det er noget normalt man laver som et par. Maria er meget røre-venlig og smiler imens man føler hendes krop. Så var der et blowjob og jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Jeg spurte om hun kunne slide resten af tøjet og så skulle hun op på hesten. Efter lidt cowgirl var der lidt missioner indtil jeg kom, vi snakker lidt sammen igen og jeg bliver tilbudt et glas vand som jeg tager imod. Efter lidt snak ser vinpå uret og der er stadig 30 minutter tilbage og så er vi i gang igen. Jeg kan ikke næve alle de stillinger vi var i, men det var mange. Efter 25 ish minutter kommer jeg igen og skynder mig i bad da hun huskede hun hade en kunde mere for dagen. jeg gik derfra 65 minutter after jeg ankom med et fedt smil på læben. Fuck man jeg ikke vente til jeg skal på besøg igen. Jeg ber jer, pas nu godt på hende. Må jeg pæn spørge hvad er hendes anden etnicitet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superman84 2 Skrevet 29. December, 2025 Hvad er hendes anden etnicitet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenUngeFister 8 Skrevet 31. December, 2025 Superman84 skrev, den 29.12.2025 at 17:26: Hvad er hendes anden etnicitet? Geografisk set er den andel halvdel asiatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kerntom8 2 Skrevet 2. Januar Hvordan er hendes priser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 16 Skrevet 2. Januar Der er 3 anmeldelser. De lyder nogenlunde ens.. Bygget op på samme måde. Selvfølgelig en anbefaling. Men en Bette smule kritik. Også INTET svare efter post af anmeldelse. Men Ja ingen der kan bekræfte..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenUngeFister 8 Skrevet 5. Januar Ses-Horsens skrev, den 2.1.2026 at 16:22: Der er 3 anmeldelser. De lyder nogenlunde ens.. Bygget op på samme måde. Selvfølgelig en anbefaling. Men en Bette smule kritik. Også INTET svare efter post af anmeldelse. Men Ja ingen der kan bekræfte..? Hvad ellers vil du have mig til at sige? Hun er rigtig, jeg har besøgt hende 2 gange… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 59 Skrevet 7. Januar Hun er bestemt ægte og har været på SD før hun “sprang ud” med annoncer i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yannick 40 Skrevet 7. Januar (edited) Hun lyder interessant Redigeret 7. Januar af Yannick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg