Hop til indhold
HamDenUngeFister

Danske Miss Maria i Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/443021

Hejsa mine brødre

jeg var på besøg hos Maria i tirsdags og fuck man en god tur.

jeg hade bestilt en tid om mandagen men det blev rykket til Tirsdag da hun blev syg. Øv øv.

Vi får aftalt den nye tid og jeg var spendt på at møde hende. Maria stilet nogle spørgsmål så hun var sikker på vi ikke kende hinanden hvilket jeg vil sige er helt okay.

jeg parkere bilen 10 min inden jeg hade min tid og var der ret præcist, så blev jeg lukket ind og HOLDA KÆFT jeg troede ikke på det var sandt da jeg så hende, en gude smuk pige hilste på mig. Jeg kunne sagtens se hun ikke var fuldt dansk og blev overrasket over hendes etnicitet (alser den anden halvdel).

Vi afregner og jeg hopper en tur i bad hvor ever jeg får en hurtig massage af Maria hvor vi snakker sammen. Vi snakker om hvad der skal ske og hun er meget åben på næsten alt, bare det er noget normalt man laver som et par. Maria er meget røre-venlig og smiler imens man føler hendes krop. Så var der et blowjob og jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Jeg spurte om hun kunne slide resten af tøjet og så skulle hun op på hesten. Efter lidt cowgirl var der lidt missioner indtil jeg kom, vi snakker lidt sammen igen og jeg bliver tilbudt et glas vand som jeg tager imod. Efter lidt snak ser vinpå uret og der er stadig 30 minutter tilbage og så er vi i gang igen. Jeg kan ikke næve alle de stillinger vi var i, men det var mange. Efter 25 ish minutter kommer jeg igen og skynder mig i bad da hun huskede hun hade en kunde mere for dagen.

jeg gik derfra 65 minutter after jeg ankom med et fedt smil på læben. Fuck man jeg ikke vente til jeg skal på besøg igen. Jeg ber jer, pas nu godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...