Bebop 9785 Skrevet 7. December, 2025 Pink Peach skrev, den 5.12.2025 at 14:16: Har virkelig aldrig hørt om at folk gør det bevidst Det er ret almindeligt at kunne. Bækkenbundstræning hjælper. En del GP har jeg været ude for prøver at malke mig til at komme, når vi knalder og jeg så holder pause for ikke at komme. Fisken16 skrev, for 5 timer siden: måske det er en tendens, at det er de kraftige der har det mindste hul Jeg havde en kammerat der en gang sagde at, knoglerne/skelettet på kvinderne er faktisk ens, så er der bare forskel på hvor meget "hullet" er foret med kød og flæsk, jo kraftigere, og dermed meget til at "fylde" og dermed strammere fisse. Måske han har lidt ret Det er noget komplet sludder. Det afgørende er bindevæv og muskeltonus, som delvist er neurologisk styret. Det er ikke som et Pringles-rør, der bliver strammere af at du putter flere svampe i ... Men hvis hun træner sin bækkenbund, så har hun både kontrol over sine muskler og muskeltonus gør hende strammere. Hvis du vil se efter tegn, så tjek om hun ligner en der træner squats, for det strammer. Det er også derfor hestepiger er stramme. Det er dog et bedre råd, at du læser anmeldelser. Nogle anmeldere beskriver, at nogle GP næsten er for stramme til dem. Og omvendt kan man også læse om, at nogle GP bruger glidecreme som om de var sponsoreret af producenten, og så er det næsten ligegyldigt, hvor stram hun er til at begynde med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 13. Januar Hvis du bor på Sjælland, så er Cat hos SexyClub/Eventyrpigerne helt i særklasse, hvad det angår... Jeg skulle godt nok være forsigtig for at få to fingre op i hende og holder ikke mange minutter når jeg knepper hende. Sianna hos SG er også usædvanlig stram. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars6699 15 Skrevet 15. Januar (edited) Det handlar också om hur mycket glidmedel kvinnan använder , för mycket glidmedel och känslan minskar . En med stram fisse har Cira på City Girls och hon använder väldigt lite glidmedel . Hon är också liten 154 cm , 49 kg vilket också har betydelse . Har besökt henne två gånger . It is also about how much lubricant the woman uses, too much lubricant and the sensation decreases. Someone with a tight pussy has Cira City Girls and she uses very little lubricant. She is also small, 154 cm, 49 kg, which also matters. Have visited her twice . Redigeret 15. Januar af Lars6699 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 584 Skrevet 15. Januar (edited) Måske @Fisken16 burde placere sin pik op i @Pink Peach 's disse for at om muligt konstruere udgangspuntet for en index? Dersom @Fisken16 tænker at @PinkPeach sin disse er stram så har vi et slags nullpunkt for en index. Og så kan @Fisken16 give karakter til hendes fisses stramhed, og så bevege sig videre til næste gp og vurdere hendes fisse: Er den stram eller ikke...? Men for mig der er "noget" over gennemsnittet så er måske @PinkPeach umuligt at kneppe fordi hun er for stram... Vad gør vi da? Skal vi starte all over igen? Jeg har mødt en mengde gp'r og andre piger. Nogen er vide, andre meget stramme (som feks legendariske Nadia på Vestamager). En pige i Oslo som var min kollega i mange år var meget vid. Jeg elskede at møde og kneppe de begge. Og begge gav mig orgasme efter orgasme. Min nylige X var objektivt supersexet, hadde en krop til å dø for - men "she didn't do it for me". Så min pointe? Find den / de piger (gp'er eller andre) der tænder dig og nyd dem. Om de er vide eller stramme er på en måde uvæsentligt. Er de den rætte for dig så er deres fisse kun en detail. Da vil du nyde dem uansett. Good luck. Redigeret 15. Januar af Karsteng 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 529 Skrevet 16. Januar Fisser er et endeløst studie uden facitliste. Lad os takke Vor Frue for det! Men der kan gå et barn igennem hver og èn. Sikke en konstruktion! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 382 Skrevet 16. Januar Så er der Sille i Løsning mellem Vejle og Horsens. https://annoncelight.dk/showad/400750 Hun reklamerer med "mega stram pussy". Dejligt Men er der en broder der har prøvet at penetrere hende ? Hilsen Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg