Brystomann 54 Skrevet 1. December Hej piger. Har i et større udvalg af kondom størrelser til kunderne, og hvilken størrelse bruger i flest af?? (Hvad mon jeg er blevet iført.)? Hej drenge. Hvis i mener i er gennemsnitligt udstyret, hvad størrelse bruger i så ? Jeg spørger fordi jeg aldrig selv har haft brug for at købe kondomer, og er meget småt udstyret. Så småt, at det har været et kompleks det meste af mit liv. Købte så nogle der hedder 53 , tror jeg, men de strammer helt vildt. Har prøvet at måle, og så siger den størrelse 60, og det passer da vist dårligt med at have en meget lille diller??? Eller kan jeg bare ikke finde ud af at måle????! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1031 Skrevet 1. December Der er to mål som er interessante når det kommer til kondomer, omkreds og længde. Den første er den vigtigste. Omkreds, for stor og du risikerer at det falder af for lille og det strammer på de forkerte steder Længde, ved mindre du er ekstrem lang så kan de fleste kondomer strækkes et pænt stykke udover normal længden af en pik. Og ja, du kan sagtens være tyk (stor omkreds) uden at være lang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 128 Skrevet 1. December Nogle måler længden “forkert” da de måler ned langs pungen, deraf får nogle den op på 21-25cm. Men for mig måles den ved at du står op og kigger ned på den og ligger linealen og måler den fra rod til spids. Og der skal ikke presses ind til skambenet. God fornøjelse med målingen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 54 Skrevet 1. December Min længde er ikke et problem, det er tykkelsen der driller.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 1. December Omkreds på penis - Størrelse på kondom 9,5 – 10 cm -= 46 - 47 mm 10 – 11 cm = 47 – 52 mm 11 – 11,5 cm = 52 – 55 mm 11,5 – 12 cm = 55 – 58 mm 12 – 13 cm = 58 – 62 mm 13 – 14 cm = 62 – 66 mm 14 – 15 cm = 66 – 70 mm 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 731 Skrevet 1. December Jeg plejer altid at have 3 størrelser til mine arrangementer. har oplevet at nogle som ikke plejer at bruge kondom, ofte tager den mindste i troen om de måske skal bruge den. Men hvis man ikke er vant til kondom, så kan det ofte gøre så den lækre stive pik ikke er så stiv mere. Så der anbefaler jeg dem altid lige at prøve et nummer større. mener jeg købte i Bilka nogle der hedder størrelse Large. ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 139 Skrevet 1. December Der er lidt hjælp her: https://www.kondomland.dk/størrelses-guide-i-17.html Men der er også noget smag og behag - prøv nogle forskellige størrelser og se hvad du foretrækker - det gør en forskel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 89 Skrevet 2. December Jeg oplever at tykkelsen er vigtigere end længden. Bruger selv XL på grund af tykkelsen og har dem altid selv med når vi mødes. Ikke noget dræbende for min rejsning end en pige der fumler med at få påmonteret en forkerte størrelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1009 Skrevet 2. December Jeg medbringer størrelser fra S til XL. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1009 Skrevet 2. December Hvis du føler at dem du har købt i str 53mm sidder for stramt kan jeg fortælle dig med 100% sikkerhed at din opfattelse af at du har en pik der er for tynd(du brugte selv udtrykket for lille men skrev senere at det ikke var længden der er problemet) er helt galt. Er dem du har købt i 53mm i diameter og de er for stramme er din pik over gennemsnitlig tykkelse. Jeg vil i stedet foreslå: Protex X_large (56mm) - kan købes i Bilka(måske også Føtex?) til 35kr Er de også for små så prøv RFSU Grande XL - desværre noget dyrere. Disse er stort set de eneste XL kondomer der kan fåes i supermarkeder, ellers skal man på nettet eller i sexshops. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 807 Skrevet 2. December Miza skrev, for 2 timer siden: Er de også for små så prøv RFSU Grande XL - desværre noget dyrere Fås i Matas. De er gode og stærke. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1009 Skrevet 2. December Probator skrev, Lige nu: Fås i Matas. De er gode og stærke. God fornøjelse. Og Bilka 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 807 Skrevet 2. December Brystomann skrev, den 1.12.2025 at 08:50: ... og er meget småt udstyret. Så småt, at det har været et kompleks det meste af mit liv. Sådan har jeg også haft det indtil jeg begyndte, at besøge de sødeste kvinder rundt omkring. Fik altid monteret noget alt for stramt omkring lillebror. Efter indkøb af forskellige størrelser og mærker fandt jeg en perfekt udgave som overraskede mig. Nemlig XL størrelsen. Så dem har jeg altid selv med, og monterer også selv, så de ikke strammer pikhovedet i længderetningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1009 Skrevet 2. December Probator skrev, for 1 minut siden: Sådan har jeg også haft det indtil jeg begyndte, at besøge de sødeste kvinder rundt omkring. Fik altid monteret noget alt for stramt omkring lillebror. Efter indkøb af forskellige størrelser og mærker fandt jeg en perfekt udgave som overraskede mig. Nemlig XL størrelsen. Så dem har jeg altid selv med, og monterer også selv, så de ikke strammer pikhovedet i længderetningen. Så du troede at du var småt udstyret men fandt ud af det var du slet ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 807 Skrevet 2. December Miza skrev, for 2 minutter siden: Så du troede at du var småt udstyret men fandt ud af det var du slet ikke? Ja, netop. Jeg har dog aldrig haft de store komplekser over det. Har blot tænkt nogle gange, at det ville være rart med en større diller, når jeg har datet kvinder med store blomster. Men så har jeg også tænkt tanken, at der er gørelsen der er det vigtigste, ej størrelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 2. December Jeg har altid 8 forskellige str med… For lille kondom slår de fleste stive pikke til jorden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 283 Skrevet 2. December Miza skrev, for 9 timer siden: Protex X_large (56mm) - kan købes i Bilka(måske også Føtex?) til 35kr Er de også for små så prøv RFSU Grande XL - desværre noget dyrere. Disse er stort set de eneste XL kondomer der kan fåes i supermarkeder, ellers skal man på nettet eller i sexshops. I de seneste år har jeg kun haft sex med glædespiger, og her har hun altid kondomer med. Men tidligere da jeg selv købt, købte jeg den blå Plan kondomer på apoteket. De er lidt større end de andre. I gamle dage synes jeg ikke at jeg kunne finde nogle egnede i supermarkederne, s jeg har nok nærmest altid (så længe jeg kan huske) købt disse blå Plan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise69 33 Skrevet 6. December Jeg har vist 7 størrelser med. Jeg synes, der går flest 53, 56 og 60. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 240 Skrevet 7. December (edited) Bruger str 60 men burde nok bruge større, da jeg får en kraftig rød ring om roden. Men ellers føles de meget godt. Alm. størrelser kan umuligt rulles på. Nogle bruger så det, der er blevet kaldt “posemetoden” ved at strække kondomet med hænderne og krænge skidtet ned over. Selv en af de store legender gør det. Lad vær med det. Det sidder ubehageligt og forkert - og er ikke befordrende for hverken rejsning eller evnen til at få orgasme. Hatten af for de damer, der har et sortiment. L Redigeret 7. December af Leglover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg