Hop til indhold
Førsteelsker

Min bedste oplevelse

Recommended Posts

Efter at have delt mit værste Gp besøg, er det nu tid til at fortælle om en af mine bedste oplevelser. 
Håber det vil inspirere jer andre til at dele jeres bedste oplevelse. Måske jer Gp`er også har lyst til at dele kunde besøg der skiller sig ud på den gode måde.

For ca ti år siden gik turen til Randers. Havde set en annonce på Annoncelight med en dansk amatør kvinde, der ville tjene lidt extra rejsepenge. Annoncen lød på 39 år sød kvinde med former, tilbød en halv time for 1000, normal sex. Tænker sommetider over hvad unormal sex i hendes øjne dækkede over, men spurgte hende aldrig. Annoncen var med et par billeder af en dejlig Bbw krop, fik aftalen i hus med et opkald som hun selv besvarede. Parkerede på gade i Randers,  skulle op i en 1 sals lejlighed. Bankede på døren, der blev lukket op af en kvinde der var veninde til Gp`ern. Blev vist ind i et værelse, tydeligt for mig at lejligheden ikke var en bordellejlighed, men en helt almindelig beboelse lejlighed. Veninden pegede på en stor kurvestol, hvor jeg kunne lægge mit tøj og vente på Gp`ern. Der gik Max et par minutter og ind kom en dejlig kvinde, nøgen, store bryster, behåret mis, langt mørkt hår og gode former. Blev straks vildt tændt af synet, hvilke hos hende ikke gik ubemærket hen. Hun kom hen til kurvestolen hvor jeg sad nøgen, hun stod foran mig med et sæt bryster i øjenhøjde. Jeg kyssede hendes bryster, hendes mave, hendes ryg og numse. Strøg min hånd over den mørke mis, hun smilede og spredte benene så jeg kunne mærke hende, hun var dejlig våd, kørte forsigtig min pegefinger imellem hendes skamlæber og slikkede hendes safter af min finger. Hun kiggede på mig med et liderligt blik som jeg ellers kun har oplevet ved kvinder som jeg har været i fast forhold med. Hun satte sig på knæ foran mig i kurvestolen, min pik samt nosser fik et blowjob som man ellers kun oplever i et ægteskab med et godt sexliv. Tror hun suttede og slikkede i ca ti minutter og måtte stoppe hende, ville sprænge i luften med blot 10 sekunder mere. Bad hende lægge sig over på sengen, jeg  slikkede hende røvhuld, mellemkød, skamlæber, klitoris, jeg tunge kneppede hende, jeg var helt væk i hendes mis. Ved ikke hvor længe der gik, med pludselig skreg hun sin orgasme ud og sprøjtede mig lige i munden, jeg blev ved med at slikke mens hun klynkede og vred sig. Der gik et par minutter hvor jeg blidt kyssede hendes mave og bryster, så satte hun sig op og kyssede mig, slikkede sine safter af min mund og hage. Er ellers ikke til kys med Gp, men her faldt det super naturligt. Fik besked på at lægge mig på ryggen, hun lagde en pude under min røv. Så fik jeg ellers mit live blowjob, mine ben løftet op og tunge kneppet i røven, mine kugler, mit mellemkød. Da jeg kom tog hun pikken i munden og slugte alt min sperm, tømte pikken helt og suttede til jeg blev slap. Ved ikke hvad der skete mellem os, men hun sagde at dette bestemt ikke var en normal omgang, med de få andre kunder hun havde haft, at dette føltes naturlig, at hun slap alle hæmninger. Betalte, fik et glas vand, et kys og et klap i røven på vej ud af døren. Total høj tilbage i min bil, grinede jeg for mig selv over denne oplevelse, vi glemte at have samleje men manglede det ikke på noget tidspunkt. 

Der gik et år inden hun igen var aktiv på Annoncelight. Her bliver det lidt underligt, var sygt fristet på at besøge hende igen. Gjorde det IKKE da jeg ikke ville ødelægge den oplevelse jeg havde med hende året før. Turde ikke spolere et uforglemmeligt minde. Det var sidste gang jeg så et opslag fra hende. 
Håber i vil dele de gode oplevelser.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...