TheGe tleman 27 Skrevet 30. November (edited) Tænker om der findes en lignende pige på Sjælland, ift. alder, størrelse og priser https://annoncelight.dk/showad/444225 Redigeret 30. November af TheGe tleman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 193 Skrevet 1. December Hvorfor oprette en ny tråd med samme spørgsmål som du allerede har stillet i thai-forum? Tillader mig at citere dig fra i går hvor du selv øffede over en mangelfuld overskrift i en anden tråd. Hvor godt synes du din overskrift beskriver din efterlysning? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 27 Skrevet 1. December Den erfarne skrev, for 4 timer siden: Hvorfor oprette en ny tråd med samme spørgsmål som du allerede har stillet i thai-forum? Tillader mig at citere dig fra i går hvor du selv øffede over en mangelfuld overskrift i en anden tråd. Hvor godt synes du din overskrift beskriver din efterlysning? Du virker nu ikke særligt erfaren, med så ligegyldigt og dumt et opslag, men vil gerne give din forvirrede sjæl ro. 1. Fordi det blev jeg bedt om! 2. Min beskrivelse er 100% spot on, da jeg gerne kører efter det jeg søger på hele Sjælland! Så nu kan du forhåbentligt komme videre med dit liv 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 2. December (edited) Tal pænt og lad være med at tal ned til folk, når du opklarer deres misforståelser. Næste gang find en bedre overskrift end "noget lignende". TheGe tleman skrev, den 1.12.2025 at 08:40: virker nu ikke særligt erfaren, med så ligegyldigt og dumt et opslag, men vil gerne give din forvirrede sjæl ro. Redigeret 3. December af Stapler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg