Hop til indhold
Wombat

Hjælp til bedste Thai match Vejle eller Århus

Recommended Posts

Kære thai-kendere. Hvem skal jeg besøge i Aarhus eller Vejle (eller derimellem) hvis masser af indlevelse og tungekys er vigtigt? Dernæst at hun er meget berøringsvillig og GFE agtig. Findes hun derude?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Milin er i Århus den næste uges tid, og hun er uden tvivl den bedste oplevede jeg har haft med en gp. Har besøgt hende et utal af gange, og hun leverer bare 110% hver gang.

Pisse fræk, sød, smilende og ser godt ud. Massere af indlevelse og første gang jeg besøgte hende blev jeg snavet i gulvet. Så det er bare med at komme afsted.

Har dog aldrig besøgt hende for at få massage, så skal ikke kunne sige om hun kan sit kram der. Men med alt andet der kan hun.

https://annoncelight.dk/showad/392383

Redigeret af LK12345

Del dette indlæg

Link til indlæg
LK12345 skrev, for 18 minutter siden:

Milin er i Århus den næste uges tid, og hun er uden tvivl den bedste oplevede jeg har haft med en gp. Har besøgt hende et utal af gange, og hun leverer bare 110% hver gang.

Pisse fræk, sød, smilende og ser godt ud. Massere af indlevelse og første gang jeg besøgte hende blev jeg snavet i gulvet. Så det er bare med at komme afsted.

Har dog aldrig besøgt hende for at få massage, så skal ikke kunne sige om hun kan sit kram der. Men med alt andet der kan hun.

https://annoncelight.dk/showad/392383

Ja Milin er ABSOLUT et besøg værd 

men pas på - man bliver satme afhængig af den lille kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...