Hop til indhold

Længde på brystvorter Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Mornings

Ganske ærligt, så kniber det af og til med potensen, til gengæld er mit turn on, store lange brystvorter og gensidig nippleplay :)

Men synes flere og flere, særligt Thaipigerne slører deres brystvorter? Og når jeg så, meget pænt og respektfuldt spørger ind til størrelsen på deres Nipples og om pigen er okay med at lege, slikke, sutte mine, får jeg aldrig svar?

Er min lille “fetish” blot for underlig eller hvad gør jeg forkert?

Skrevet

Nej overhovedet ikke og det er en fetich der er i højsødet. Nippelz, Nipz,  eller nippels er i højsædet her ogsp. Jeg elsker bryster med store brystvorter og areolas de giver mig bare et ekstra lag til libidoen. Dog kan de “sidde” på hvemsomhelst . Måske Thai’er bare er medfødt med størrer og mere struttende. Men jeg har nydt mange europæiske piger og kvinder som havde de samme “egenskaber”

Ved der var en der reklamerede med LongNipz får et par år tilbage i roskilde husker jeg men har ikke set annoncen længe og nåede det aldrig !!

Der findes heldigvis rigtigt mange sider på bla. Reddit som hjælper os nippsomaner godt på vej ;0)

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet
TheGe tleman skrev, for 33 minutter siden:

Men synes flere og flere, særligt Thaipigerne slører deres brystvorter? Og når jeg så, meget pænt og respektfuldt spørger ind til størrelsen på deres Nipples og om pigen er okay med at lege, slikke, sutte mine, får jeg aldrig svar?

Uanset hvor pænt du spørger, skal du ikke regne med udførlige svar på sms fra thaipigerne. Dels fordi pigen (og mutter) ofte er dårlig til at formulere sig på skrift, dels fordi mange ønsker at gå stille med dørene med, hvilke ydelser, der tilbydes. Så regn med at få korte svar og en opfordring til at komme hen til dem og snakke om dine ønsker. Og ja, det er lidt bøvlet for dig, for så får du jo ikke så nemt den ønskede respons på dit nipples-ønske.

Skrevet
  • Author
hansdans skrev, for 20 minutter siden:

Nipplefetish is not a crime

Nope, men dæleme svært at praktisere irl ;)

Skrevet

Den første GP jeg nogen sinde besøgte var for et par år siden i Grindsted hun var Thai, og hun havde virkelig så lækre nipples vil sige de var nok 4-5cm efter jeg havde suttet lidt i dem. Hun ville så gerne have jeg nippede og brugte mine tænder på dem det fik hende helt op og køre. det var så frækt en oplevelse men har desværre har jeg ikke kunne finde hende igen da hun kun skulle være her i danmark i 2 måneder den gang.. ville ønske så meget jeg kunne møde hende igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.