Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde her til aften fornøjelsen af at besøge Sindy i Haderslev for 4. gang, og nu må det være på tide at jeg tilslutter mig et par andre skribenter og giver hende lidt velfortjent ros herinde. Med fare for at hun nu bliver sværere at få en tid ved, hvis flere får øjnene op for hende. Men hun fortjener rosen, så det må jeg tage med.

Sindy er en super sød og ret ung lille thaipige, som i mine øjne er mega lækker. Hun har en velproportioneret krop med gode og store "fortrin" og ingen strækmærker, men da noget af det jeg kigger på først hos en pige er om hænderne er tiltalende, så er det vigtigste punkt for mig at hun har de lækreste små, naturlige og lige tilpas nøddebrune hænder, som tænder mig max, når hun "ordner" mig med et frækt, pikant og lækkert handjob til sidst. Derudover har hun er super pænt og sødt ansigt med et dejligt smil.

Massagen ved de første 2 besøg var måske ikke helt som jeg foretrækker, men efter at jeg ved afskeden af 2. besøg fortalte og viste hende hvordan jeg godt kan lidt selve massagen, har hun lyttet og mestrer nu også dette til UG. Så skønt når pigerne gider lytte til ens ønsker. Det gider Sindy i den grad. Hun er mega sød og serviceminded.

Og da hun så også er smilende og bare super sød at snakke med, jamen så ved jeg da snart ikke hvad jeg mere skal forlange. Jeg kan kun anbefale hende, men vær god ved hende, det fortjener hun. Jeg har fået den sødeste og lækreste behandling hver gang, så jeg er vel sagtens ved at blive lidt afhængig af hende:P:D

Det var simpelthen så sødt da jeg på 3. besøg skulle ud af døren efter endt behandling. Så skulle hun ud og se at det sneede, for det har hun aldrig set i Thailand. Så fik vi en lille snak om snevejr Jeg har sagt til hende at jeg næste gang tager min kuffert med, og så pakker jeg hende ned og tager hende med hjem. Det får man helt lyst til. Så grinede vi lidt af det:P:wub::lol:

Stedet er tilmed rent og pænt inkl. rene håndklæder (måske lidt halvtomt), lidt at drikke ved afslutningen og så synes jeg det er nogenlunde diskret. Godt nok ud til en åben gade, men nok ikke den mest befærdede gade i Haderslev.

Hvis man skal sige en enkelt lille ting, som ville gøre oplevelsen helt perfekt, så er det at både Sindy og tidligere Emmy, som jeg også besøgte en del gange samme sted, måske ikke er de mest snaksaglige i verden. Jeg får sådan lyst til at snakke lidt mere med dem, men de siger ikke så meget. Jeg ved ikke om de er lidt generte eller introverte, tror blot det er deres natur, men søde er de trods dette. Jeg er fan....:)

https://annoncelight.dk/showad/427928

Udseende: 10/10
Massage: 9/10
Handjob: 10/10
Service: 10/10
Seksuel udstråling: 9/10
Væsen: 10/10
Åbenhed: 7/10
Stedets indretning: 6/10
Stedets renlighed: 10/10
Stedets beliggenhed: 8/10

Kommer jeg igen 5. gang: Hell yes - og nok også 6., 7. og 8. gang og sikkert flere, hvis hun fortsætter den gode stil og ellers ikke rejser for hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...