Kakam1980 82 Skrevet 28. November Hej Alle Link: https://annoncelight.dk/showad/440824 Herligt gensyn med Louise, der igen levede op til mine forventninger fra forrige besøg. Hvor det er utrolig nemt og dejligt løbende, at kunne tale om de forskellige forventninger, samt at tilpasse det hele løbende under sexdelen. Det er noget som jeg værdsætter meget, at der er mulig for kommunikation, så der ikke opstår misforståelser eller at der overtrædes grænser. Vi nåede igennem langt flere stillinger end ved vores første date, selvom jeg igen havde svært ved at holde min begejstring tilbage. Det betød at 1 runde desværre hurtigt overstået, selvom vi havde aftalt, at Louise ikke måtte gøre brug af sine Fantastiske blowjob evner.... Louise gjort alt for, at jeg kunne holde længere tid, blandt andet skifte af stillinger og langsommere tempo.... Undskyld til Louise... Heldigvis var jeg igen efter noget tid klar til 2 runde, hvor det gik "lidt" bedre for mig. Stadig tid til en masse forskellige stillinger undervejs, hvilket igen hjalp mig til at kunne holde længere tid, hvilket var en perfekt afslutning på vores date. Hvis du ønsker at være sammen med en ung dansk kvinde, der går op i at du har det godt, så er Louise bestemt en mulighed God weekend til alle 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1013 Skrevet lørdag klokken 11:27 Er hendes bryster blevet reduceret? Det kunne se sådan ud på billederne. Og er hun særlig følsom/sart for berøring lige der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 82 Skrevet søndag klokken 07:50 Pas Hr Lille Niels måske.... Jeg har ikke tænkt over det de to gange, at jeg har mødt Louise. Jeg måtte gerne kysse og røre ved brysterne, og det virkede ikke som om, at Louise oplevede nogle smerter eller var særlig følsom. Vi havde talt om det før begge dates, og at vi hver især løbende måtte sige nej tak til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg