Hr Lille Niels 1031 Skrevet 28. November https://annoncelight.dk/showad/292622 Som Bill Clinton ville have sagt “I did not have sexual relations with that woman”. Men hvad lavede du så, Niels? Jeg var på besøg hos en stor lækker kvinde og vi lavede en masse petting og havde en masse gensidig oral sex. Desværre var det en af de dage hvor trykket var højt, så jeg skød kanonen af undervejs. Og derfor nåede jeg ikke videre. Det må jeg have til gode til næste besøg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 28. November Hr Lille Niels skrev, for 6 minutter siden: Desværre var det en af de dage hvor trykket var højt, så jeg skød kanonen af undervejs. Og derfor nåede jeg ikke videre. Så galt kan det gå. Held og lykke næste gang også med store naturlige bløde bryster ( L SKÅL ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1031 Skrevet 28. November Nightwish skrev, for 39 minutter siden: Held og lykke næste gang også med store naturlige bløde bryster ( L SKÅL ) Dem nåede jeg at have nærkontakt med, og de er dejlige. Store, bløde og de vil gerne lege med. Hun reagerede meget positivt på at få dem suttet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 166 Skrevet 28. November Må man røre og pille overalt eller ?? Og hvordan vil du beskrive hendes udseende ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 28. November (edited) High Tower skrev, for 36 minutter siden: Og hvordan vil du beskrive hendes udseende ??? Og hvor "stor" er hun? Hun er jo ikke voldsomt gammel, er hun fast i kødet eller slasket overvægtig (størrelse L kommer jo sjældent af ingenting)? Redigeret 28. November af Nightwish 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1031 Skrevet 28. November High Tower skrev, for 3 timer siden: Må man røre og pille overalt eller ?? Overalt? Det ved jeg ikke. Jeg suttede på brysterne, ingen begrænsninger. Men om man må tage hårdt fat, det prøvede jeg ikke, det siger ikke mig noget. Jeg suttede og slikkede på fissen, intet problem. Og jeg masserede udvendigt, og lod en enkelt finger glide halvt ind. Også ok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1031 Skrevet 28. November (edited) Nightwish skrev, for 3 timer siden: Og hvor "stor" er hun? Hun er jo ikke voldsomt gammel, er hun fast i kødet eller slasket overvægtig (størrelse L kommer jo sjældent af ingenting)? Hun er stor, mere slasket end fast. Hvis du ser på billedet hvor hun ligger med røven til kan du tydeligt se en fold, der hvor maven ville hænge ned hvis hun stod op. Det er klart at den vægt kræver styrke i ben/baller etc, og indenunder kan man da også godt mærke at der er styrke, men yderste lag er slasket. Brysterne er store, mere end en håndfuld, og bløde. De falder ud til siden når hun ligger ned, og hænger tungt når hun står op. Men hey, hvis du vil have faste og spændstige bryster så er bbw det forkerte sted at gå hen. Redigeret 28. November af Hr Lille Niels Stavefejl 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 651 Skrevet 28. November Tak for en fin anmeldelse @Hr Lille Niels og fra mit eget besøg hos hende kan jeg kun nikke genkendende til din beskrivelse flere steder i tråden. Og er man ikke til en meget stor BBW kvinde skal man nok ikke besøge hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernstangen 1970 10 Skrevet 30. November Taastrup BBW er en super lækker kvinde, der har jeg lagt mange penge de forgangne år. Jeg er aldrig blevet skuffet, smil, grin og humør selv midt i akten, men hun er altid på, bedst af alt hun nyder virkelig god sex, og hun kan sagtens sprøjte. Lad være med at fedte med dine penge, giv dig god tid, så får du valuta for pengene. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg