max_xnxx2020 89 Skrevet 27. November Nogle der har vært forbi før? har vært væk i et stykke tid og hun ser ret ny ud i det nordjyske område Frøken fræk og charmerend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 46 Skrevet 27. November Hun har være omtalt en del gange før. Blandt andet her https://www.eroguide.dk/forum/topic/205873-frøken-fræk/?tab=comments#comment-1725992 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 92 Skrevet 28. November Som @Jooo skriver har hun været omtalt et par gange før, ikke positivt men heller ikke uddybende med hvorfor det ikke er det værd. Det er sjovt, for hver gang jeg overvejer et besøg og begynder at kigge efter tid i min kalender, så popper der en ny anmeldelse op om hende. Jeg er stadig måske lidt 20/80 på et besøg hos hende, for de andre anmeldelser har ikke kommet med noget konkret ud over at hun er lidt rund, som om at det skulle være et problem. Ind til nu har der bare været andre gper der har lokket mere end hvad er et sats for mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg