Hop til indhold
Blackwerdo

Chevy Sarah ;)

Recommended Posts

Hold da kæft en oplevelse. 
til dato min bedste oplevelse 

jeg håber i alle kan holde varmen derude, i denne kolde tid. jeg sad her til aften og var en smugle ensom, så jeg kiggede hurtig siderne igennem og faldt så pladask over Sarah. Et kendt ansigt. Jeg havde set hende i Aalborg før men sidste gang, havde jeg ikke nået og smede imens jernet var varmt og hun var videre. Men denne gang var hun lige her. 
vi aftalte hurtig tid og sted ( en hyggelig lejlighed ved sygehus nord ). 
jeg må indrømme hun er noget af det smukkeste jeg noglesinde har set og jeg plejer normalt herinde og forgude de sydamerikanske former også dem der har fået lidt hjælp. Men med Sarah her havde vi med en ægte sex bombe at gøre. Med en krop skåret i jern og en stor struttende brasiliansk røv og nogle flotte fitness ben. Lignede hun næsten en gudinde. Er man til muscle mommy’s / en fit pige med en stor røv, så skal man besøg Sara her. 
selve action.. 

hun var iført den mest forførende sorte silke nat kjole og tyndeste g-streng og der stod hun så i alt hendes skønhed. Muskløse lår og flotte trænet krop. Jeg er selv en ung fyr der bruger mange timer i et fitness center, så der var krops kemi med det samme.
jeg fik smidt gummi på og hun var så kærtegnede og søde og gav et helt fantastisk blowjob. Jeg kunne hurtig mærke jeg ville skyde den af for hurtig, så over med hende i missionær og Jesus nogle flotte former. 
Benene oppe og dybt i bund. Men en masse kærtegn og kys. Måtte man virkelig nyde hende fuldt ud. 
jeg fik vendt hende om i doggy og måtte anderkende jeg måtte overgive mig hurtigt her. Til dato den flotteste numse og talje jeg har været sammen med. Det blev til en masse dybe stød bagfra ( hvilket hun elskede ud fra hendes lyde ;)  ) . Hænderne kørende rundt på hendes flotte baller og lår, måtte jeg til sidste overgive mig og jeg tror aldrig jeg har fyldt et kondom så meget op før. 

uden tvivl min til datos bedste oplevelse 

pige 10/10 

sted 10/10 

hun er i Aalborg 1 uge og jeg er tilbage allerade i morgen. Vær sød ved hende. Mere nær oplevelse skal man lede længe efter. 

https://annoncelight.dk/showad/405860

Redigeret af Blackwerdo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...