Hop til indhold

Recommended Posts

Desværre endnu en stofmisbruger i miljøet. Og hendes annonce er ikke helt korrekt. Hun er grønlandsk - ikke asiat. :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke beskylde folk for stofmisbrug, @Kasper

Kasper skrev, for 7 timer siden:

Desværre endnu en stofmisbruger i miljøet. .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende for 2-3 år siden til et hurtigt blowjob i bilen. Det var en rigtig god oplevelse og hun var sød og snakkesalig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kasper skrev, for 4 timer siden:

Det er skam ikke en beskyldning, men fakta jeg er bekendt med. Begge dele. 

Jeg skrev det udelukkende fordi jeg selv har besøgt hende og kunne se at det var tilfældet. 

Jeg har besøgt hende for en måneds tid siden til et blowjob . Der var ikke noget at klage over og jeg fik ikke indtryk af noget misbrug . 

Bevares - hun var meget spinkel , men ikke noget , der virkede unaturligt . Jeg synes nu også , at hun lignede en koreaner meget mere end en grønlænder , men jeg kan jo ikke helt afvise , at hun er noget andet end asiat . Men hun talte perfekt dansk uden nogen form for accent , så derfor antog jeg , at hun nok var adopteret ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har besøgt hende for en måneds tid siden til et blowjob . Der var ikke noget at klage over og jeg fik ikke indtryk af noget misbrug . 

Bevares - hun var meget spinkel , men ikke noget , der virkede unaturligt . Jeg synes nu også , at hun lignede en koreaner meget mere end en grønlænder , men jeg kan jo ikke helt afvise , at hun er noget andet end asiat . Men hun talte perfekt dansk uden nogen form for accent , så derfor antog jeg , at hun nok var adopteret ..

Jeg synes bestemt også at hun ligner en asiat mere end en grønlænder. Men det er vel også underordnet hvor hun kommer fra.

Jeg får helt lyst til at lave en aftale med hende igen snart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... og du er ude!

Kasper skrev, den 27.11.2025 at 11:20:

Det er skam ikke en beskyldning, men fakta jeg er ......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...