Hop til indhold

Lola Odense positiv oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/429510

Hermed en oplevelse af et besøg

Hun er anmeldt positivt tidligere, så jeg håber dette kan støtte og nuancere. Andre anm er fra Aarhus og Aalborg.

Sms dagen før. Aftale tid, 15 min og pris.

Skrev efter adressen om morgenen. Intet svar. Ringede så. Hun tog den. Aftalte den samme som i sms. Ringede efter aftale 5 min før ankomst til kendt adresse 7 min fra centrum. Ringede ved døren hvor hun åbnede. Man står lidt udstillet der.

Blev lukket ind af pigen på billederne. Virkelig køn. Og hvilke former. Fulgte efter hende op ad trappen med den bedst tænkelige udsigt. Jeg døbte den efterfølgende "panorama staircase" som fik hende t at grine. 

Sex - wauw. Ked af at det kun blev t 15 min. Men jeg kom hurtigt op. Jeg måtte røre og pille. Men jeg udnytter heller ikke situationen t at overskride grænser. Hun roste min ordentlighed.

Hyggesnak. Hun er sød og taler et glimrende engelsk.

Kommer helt sikkert igen. Hun sagde at hun ville være i Odense indtil tirsdag. 

Stoltep

Skrevet

Jeg var også på besøg hos Lola forleden, adressen er kendt på Rugårdsvej.

Lola er sød og snakkesalig. Der er ikke noget hastværk. Fotos på annoncen passer, det er hende. Hun har et lille modermærke omme på lænden man kan tjekke.

Babserne er store og velformede og brystvorterne stritter fint. Desværre er de ikke naturlige. Der er antydninger af de klassiske ar på undersiden fra brystvorten og ned.

Jeg er kun til naturlige babser, så lidt ærgerligt. Men de sidder godt og virker ikke kunstige, dog lidt mere faste og hårde. Man må røre, sutte brystvorter og babseslubre ligeså meget man kan overkomme. Der er hun meget gavmild. Røven er stor og rund, en fin bagdel til doggy.

Jeg havde bestilt 15 min/600kr og fik blowjob med kondom, og sex i forskellig stillinger. Ganske god service, kan godt anbefales. ikke mindst fordi hun er sød og venlig hele vejen igennem.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa

Har i en ide om hvor gammel Lola er? 
Overvejer at give hende et besøg inden jul

Tak

Skrevet
  • Author

Synes det er svært at gætte på men 35 er vel ikke helt galt?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.