Hop til indhold

Blow med slug som ikke reklamerer med det

Featured Replies

Skrevet

Findes der nogle udenlandske piger, som tilbyder dette som ekstra service, men hvor det ikke står i deres annonce?

Skrevet
Jlasian skrev, for 5 timer siden:

Findes der nogle udenlandske piger, som tilbyder dette som ekstra service, men hvor det ikke står i deres annonce?

Jeg oplever det ikke sjældent, det sjove er at hvor jeg får det har det været pigen der pludselig har gjort det uopfordret, men det er altid efter flere besøg, hvor der er opstået en god kemi mellem os og en gensidigt tillidsfuld relation. 

Så længe pigen ikke annoncerer med slug, er det ikke fair at nævne navne, det der er vigtigt her er at det ofte er muligt når man har besøgt pigen op til flere gange. Det er i hvert fald min oplevelse. Så ja, de findes skam derude. 

Skrevet
Jlasian skrev, for 8 timer siden:

Hvis pigen ikke reklamerer med det, så skal vi vel heller ikke reklamere med det..?

Skrevet
Thomsen skrev, for 42 minutter siden:

Hvis pigen ikke reklamerer med det, så skal vi vel heller ikke reklamere med det..?

Helt enig. Hvis GP`en ikke reklamerer med det, så må det være en hemmelighed mellem GP`en og den, der var så heldig at få det alligevel!

Jeg oplever også at GP`ere får lyst til give noget, som ikke er annonceret eller aftalt på forhånd. Ved ikke om det er opbygget tillid eller bare lyst, der pludselig kommer over hende. MEN: det er dejligt, men må og skal forblive en hemmelighed ml hende og jeg.

For alternativt bliver den stakkels GP`er oversvømmet med forespørgsler, som hun slet ikke har lyst til!

Jeg har flere gange snakket med GP`ere om de burde lave deres annonce lidt om mht tilbud og priser. Det er altid taget til efterretning, som en hjælp, som hun kan bruge eller ej.

Redigeret af GlJens71

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.