dhnmdst 2518 Skrevet 24. November (edited) Det er snart noget tid siden, at stapler gav mig en advarsel, som jeg var nødt til at acceptere, for fortsat at kunne bruge min konto Fandme nej tænkte jeg og holdt radiotavshed. Jeg gider ikke levere indhold til eroguide så længe det styres som det gør…jeg endte dog med at acceptere og komme videre, eftersom jeg havde brug for at skrive med en anden bruger… For nyligt så jeg så i forbifarten en efterlysning, hvor jeg tænkte “så skidt da, man skal jo også hjælpe sine hulbrødre” og det er jo heller ikke fordi jeg ikke har besøgt GP’ere som jeg plejer - ergo har jeg mange mange gange været tæt ved at bryde tavsheden og svare på efterlysninger og lave anmeldelser… Den pågældende tråd er denne: Jeg havde ikke så god tid, så jeg skrev bare at jeg har været der utallige gange…jeg tænkte at man så kunne regne ud at det var godt…stapler tænkte han skal bannes fra tråden og indlægget skal slettes…haha Og der er sjovt nok ingen andre som har svaret….. Redigeret 24. November af dhnmdst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 813 Skrevet 24. November dhnmdst skrev, for 31 minutter siden: Og der er sjovt nok ingen andre som har svaret…. Jeg går da ud fra, at ingen har haft energien til at svare. Mener du, at det har noget at gøre med at dit svar er blevet væk? Jeg plejer, at nyde at læse dine anmeldelser. Fortsæt endelig med, at skrive disse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2518 Skrevet 24. November Probator skrev, for 2 minutter siden: Jeg går da ud fra, at ingen har haft energien til at svare. Mener du, at det har noget at gøre med at dit svar er blevet væk? Jeg plejer, at nyde at læse dine anmeldelser. Fortsæt endelig med, at skrive disse. Halløj Jeg mener ligeud at mit indlæg ikke burde være slettet. Selvom jeg kun skrev “Jeg har været der utallige gange”, så begriber jeg ikke at der hersker så stort et behov for at lege centervagt, at sådan et indlægger slettes prompte… Jeg ved ikke hvorfor mit indlæg er slettet. Måske det ikke var fyldestgørende nok? Men lidt er vel bedre end ingenting…? Og godt du nyder mine anmeldelser…der er mere på vej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2598 Skrevet 25. November (edited) Mucho mærkeligt der hér, @dhnmdst. En af dine med-brugere, havde bedt mig om at kigge i tråden, fordi du havde talt om mig uden at tagge mig og bad mig om at tjekke op på dit klagepunkt. Jeg har flyttet dit indlæg til Feedback. Da der ikke er meget "hyggesnak" over emnet. Når jeg kigger i tråden, kan jeg godt se at du er banned og slettet i tråden og jeg kan også se, at det er mig der har gjort det. Jeg har ingen forklaring på det, så jeg kiggede på hvilken besked jeg havde sendt til dig. - og jeg kunne ikke se, at jeg havde sendt en besked til dig. Faktisk kan jeg ikke se, at vi har været i dialog siden maj måned. Typisk når jeg sletter, rydder op eller ligende, plejer der at følge en forklaring med - om ikke for brugeren, så for mig selv, så jeg senere kan spore hvad der er sket. Jeg fandt intet og må antage at jeg har lavet en fejl. Jeg tror at , da jeg rydde op i alle indlæggene i tråden, så røg du med blandt alle de andre der blev banned og lukket ned. Det skal jeg beklage. Et godt råd. Tal MED folk og ikke TIL folk og gerne i en respektfuld tone. Jeg ønsker ikke se flere af dine beskeder, hvor du taler om eller til mig i en nedsættende tone. Utilfredshed er fint, men vi skulle gerne kunne føre ordentlige samtaler herinde. Jeg har genåbnet dit indlæg, der blev lukket. Jeg beklager fejlen. Redigeret 25. November af Stapler 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 813 Skrevet 25. November Stapler skrev, for 2 timer siden: Jeg har genåbnet dit indlæg, der blev lukket. Jeg beklager fejlen. Respekt herfra. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg