Hop til indhold
Guest Musikmanden

Jessy, Aarhus

Recommended Posts

Guest Musikmanden

https://annoncelight.dk/showad/441416

Har i dag besøgt Jessy, en supersød pige i Aarhus.

Det var en fantastisk oplevelse med en pige, det yder sit allerbedste for at du bliver tilfreds. Service helt i top. Hele tiden nærværende. 
Jessy er smuk, nøjagtig som på billederne, hun er “helt nede på jorden”, nem at snakke med; hun taler flydende engelsk, hun har ben i næsen og ved, hvad hun vil. Hun er her kun for sin egen skyld.

Jeg besøgte hende i 45 min, gik efter 55…

Ingen hastværk, ingen kiggen på telefon.

Og som sagt en service helt i top. 
Klar anbefaling, hvis du ønsker en god oplevelse. Du fortryder ikke.

Og behandler man hende,  som man gerne selv vil behandles, får man det mange gange igen.

Redigeret af Musikmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg lige kommet hjem efter et besøg hos Jessy! :wub:

Jeg blev simpelthen så nysgerrig efter at have læst alle de fine reviews - og besluttede mig for at sende hende en SMS

Kort tid efter havde jeg en fin kommunikation med hende - vi fik aftalt en fin tid og jeg valgte hele pakken 1 time! <3

Jeg tog lidt blomster med samt lidt vi kunne hygge os med og må bare sige WOW fra man kommer ind i hendes lejlighed er man bare solgt! 

Jessy er bare sød, dejlig og sjov at snakke med og så er hun bare LÆKKER! Mega flot røv og fine små bryster :wub: 

Hun er nu kommet på favorit listen sammen med Barbara (som jeg har besøgt flere gange) :wub:

Stedet er perfekt og diskret og alt spillede bare

God kemi, energi, nærvær, no rush, kommunikation, SEX, KYS, 69! <3

Bare en super lækker erotisk oplevelse - hun kan sgu sit kram :wub:

Pas på hende derude <3

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Musikmanden skrev, den 24.11.2025 at 17:07:

https://annoncelight.dk/showad/441416

Har i dag besøgt Jessy, en supersød pige i Aarhus.

Det var en fantastisk oplevelse med en pige, det yder sit allerbedste for at du bliver tilfreds. Service helt i top. Hele tiden nærværende. 
Jessy er smuk, nøjagtig som på billederne, hun er “helt nede på jorden”, nem at snakke med; hun taler flydende engelsk, hun har ben i næsen og ved, hvad hun vil. Hun er her kun for sin egen skyld.

Jeg besøgte hende i 45 min, gik efter 55…

Ingen hastværk, ingen kiggen på telefon.

Og som sagt en service helt i top. 
Klar anbefaling, hvis du ønsker en god oplevelse. Du fortryder ikke.

Og behandler man hende,  som man gerne selv vil behandles, får man det mange gange igen.

Thank you for the kind words. It means a lot to me. Hugs:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
(K)ærligMand skrev, den 24.11.2025 at 22:19:

Så er jeg lige kommet hjem efter et besøg hos Jessy! :wub:

Jeg blev simpelthen så nysgerrig efter at have læst alle de fine reviews - og besluttede mig for at sende hende en SMS

Kort tid efter havde jeg en fin kommunikation med hende - vi fik aftalt en fin tid og jeg valgte hele pakken 1 time! <3

Jeg tog lidt blomster med samt lidt vi kunne hygge os med og må bare sige WOW fra man kommer ind i hendes lejlighed er man bare solgt! 

Jessy er bare sød, dejlig og sjov at snakke med og så er hun bare LÆKKER! Mega flot røv og fine små bryster :wub: 

Hun er nu kommet på favorit listen sammen med Barbara (som jeg har besøgt flere gange) :wub:

Stedet er perfekt og diskret og alt spillede bare

God kemi, energi, nærvær, no rush, kommunikation, SEX, KYS, 69! <3

Bare en super lækker erotisk oplevelse - hun kan sgu sit kram :wub:

Pas på hende derude <3

Thank you dear! I’m happy to hear that you have such a good experience. Hugs :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Musikmanden

Skulle lige finde ud af om andet besøg hos Jessy kunne måle sig med det første, jeg havde. Det kunne det! 
Jeg bestilte 1 time med special offer og fik fuld valuta for pengene. 
Hun er smuk, slank, petite og med et fræk glimt i øjet... 
Hun yder en fremragende service, er opmærksom, tilstede og meget interesseret i, at man befinder sig godt.  
En klar anbefaling fra mig . Alt spiller. 
Hun er i Aarhus en uge mere; derefter et par dage i Aalborg, inden en velfortjent juleferie venter. Hun er formentlig tilbage engang i januar. 

Skynd jer, en rigtig god oplevelse venter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Musikmanden skrev, den 28.11.2025 at 15:02:

Skulle lige finde ud af om andet besøg hos Jessy kunne måle sig med det første, jeg havde. Det kunne det! 
Jeg bestilte 1 time med special offer og fik fuld valuta for pengene. 
Hun er smuk, slank, petite og med et fræk glimt i øjet... 
Hun yder en fremragende service, er opmærksom, tilstede og meget interesseret i, at man befinder sig godt.  
En klar anbefaling fra mig . Alt spiller. 
Hun er i Aarhus en uge mere; derefter et par dage i Aalborg, inden en velfortjent juleferie venter. Hun er formentlig tilbage engang i januar. 

Skynd jer, en rigtig god oplevelse venter

Thank you!!! :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...