KalleKanon 1 Skrevet for 3 timer siden Halløj, https://annoncelight.dk/showad/443576 Jeg vandt lidt gode penge i odds, og havde besluttet mig selv for, at de skulle bruges på en GP’er i mit område. Og måske meget heldigt, at pengene ikke var alt for sure, fordi sjældent er jeg blevet mere skuffet over en oplevelse. Tiffany er ikke hende på billedet. - ikke engang tæt på. Jeg bliver taget imod af en 20 år ældre mutter, med mave større en brysterne. (Som bevares var meget store). Havde booket en tid, 45 min med fælles bad og hele baduljen. - og her begår jeg min første fejl. Jeg tænker. “Nu er jeg kommet så langt, så måske hun så kan noget” - men nej. Jeg betaler det aftalte beløb, og klæder mig af, men der er intet ved mutter der ligesom får mig i gang, og derfor hænger min ven også lidt med hovedet. Fællesbadet gider hun ikke lige, og hendes forsøg på at få mig “i gang” er primært at kigge på mig, og lave nogle lyde. - før aftalte blow uden kondom gider hun ikke, og det er lidt svært at sætte gummi på en slatten. Her brokker jeg mig første gang, og siger at så må vi droppe det her.. hvilket vupti får hende ned i skødet på mig, for hun ville heller ikke risikere at jeg smutter. - det virker ikke for godt, så prøver at røre lidt ved hende imens. Men det må jeg ikke. - og hele oplevelsen in mente, så kommer jeg ikke rigtig videre med min rensning. Må derfor rejse mig op, og fortælle at det her ikke vil fungere. Ej heller selvom jeg prøver at forestille mig noget andet. - vi aftaler en pris på 500 kr., for de 20 min ish, jeg trods alt havde været der, og får resten af mine penge retur igen. En ting er at udseendet ikke er særlig attraktivt, jamen så vil hun end ikke arbejde for at gøre det til en god oplevelse. - så lad det være min største opfordring derude. - HOLD JER LANGT VÆK, og find en af de mange andre gode alternativer der er derude. Dette er mit første opslag. Har læst mange herinde, og har nydt jeres gode råd, både på godt og ondt. Jeg er selv “ny” bruger af GP’er, så mangler nok stadig at lære lidt endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 54 Skrevet for 2 timer siden Ok, de billeder var vist også lidt for gode til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg