Hop til indhold
Guapon

Inga!!! 800 1h

Recommended Posts

Billederne og beskrivelse er på ingen måde retvisende, men ok service.

Der er en del anmeldelser af Inga hvis du selv søger på dette site.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Hygge 2, hvis det er den Inga, der tidligere holdt til tæt ved krydset Tomsgaardsvej-Frederiksborgvej, så har du eftermin opfattelse snydt dig selv for en god gang sex. Jeg besøgte Inga - lokket til af tilbuddet på de 800 kroner - og jeg fik superb behandling og masser af tid. Inkl en cola til at skylle efter med  :cool: Der gik halvanden time fra udveksling af penge og de første kys til, at jeg stod storsmilende i let regn på gaden.

Måske handler det om kemi. Jeg ved det ikke. Vi begyndte med lidt smånus, dybe tungekys og småsnak. Gik over i noget fransk, en 69'er og så mere fransk til Inga. Hun var helt oppe at ringe flere gange. Safterne flød ud af hende og rysteturene var fandme ikke fake. Og så fik jeg ellers en ridetur, som var helt i top.  Efter den første udløsning småsnakkede, og da der stadig var lidt liv syd for navlen, gav hun mig et fantastisk blow job med deep throat og slug.

Alderen er sikkert først i fyrrerne, hvilket er fint med mig. Og nok er hun ikke gudesmuk, men hvad betyder det, når Inga klart viser, at hun kan li' sex og at hun ved, hvad hun har lyst til og ved, hvordan hun lirer en mand op og givet ham et godt knald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

SUPERDEJLIG milf, Kommer fra Østeuropa, ved ikke om man må skrive landet her.

Nappede en time til 800 kr, det er ikke penge jeg kommer til at savne. Varm og sød, og sexglad.

Billederne er selvklart ikke ægte.

Hun har holdt sig i god form, alt sidder rigtigt godt på hende, tydeligt hun holder sig i form. 

Hun holder sig PISSEGODT, jeg nød hvert et sekund.

Altså hun giver dig en milf-oplevelse, hun får dig til at føle dig sexet, hun kan GODT lide sex og tage den i bund. Og behandl hende godt og sødt, og nus hende og slik tissekone på hende. Hun kan virkelig godt lide det.

Tissekonen, flot og stram og varm og blød osv osv osv osv :???:

Jeg mangler stadig en del erfaring, men jeg synes jeg klarede det nogenlunde, jeg prøvede at kneppe hende efter hendes tempo, og slikke tissekone og massere hende osv, og jeg synes helt sikkert hun responderede fint.

Hun minder egentligt temmeligt meget om en husmor, jeg antager at milfs feks ofte har pumpede bryster og en masse fake ditten og datten, der er ikke noget fake på hende, hendes bryster er au natural.

Jeg gentager helt sikkert besøget. snarest muligt.

Hun kunne nemt gå for det dobbelte, dvs 1500-1600 kr for en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on drenge - var der en time i denne uge - og ja hun er modtagelig og dejlig i sengen dog brok på dårligt engelsk over størrelsen når jeg stødte i bund - fik i øvrigt mit længste blow nogensinde - 30 min. Og mit bedste bud, hun er ikke en dag over 40 - jeg mener hvis i har været tæt på, så har i også kunnet konstatere at hun har en yngre krop. Mit bud er hun er midt eller sidst i 30-erne. Skal på besøg igen - er blevet inviteret på sandwich :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on drenge - var der en time i denne uge - og ja hun er modtagelig og dejlig i sengen dog brok på dårligt engelsk over størrelsen når jeg stødte i bund - fik i øvrigt mit længste blow nogensinde - 30 min. Og mit bedste bud, hun er ikke en dag over 40 - jeg mener hvis i har været tæt på, så har i også kunnet konstatere at hun har en yngre krop. Mit bud er hun er midt eller sidst i 30-erne. Skal på besøg igen - er blevet inviteret på sandwich :)

En dinnerdate altså?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Nu billederne tydligvis ikke er ægte, kan i så kort beskrive hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg gik også igen - synes det hang alt for meget - mega skuffet efter billederne - ved godt de altid (stort set) er fake men det her var bare for meget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hygge 2, hvis det er den Inga, der tidligere holdt til tæt ved krydset Tomsgaardsvej-Frederiksborgvej, så har du eftermin opfattelse snydt dig selv for en god gang sex.

Desværre tænder jeg ikke på kvinder som kunne være min mor. Så jeg tror ikke sexen havde været så god :-/

Bare træls at spilde sin tid på falske billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ikke SÅ negativ gutter. Hun har en naturlig, omend lidt slap krop med lidt hængebryster, er vel 40 år ca. Solbrændt polsk dame. Jeg synes hun var pissesød, Og jeg gentager bedriften når jeg har penge. Men folk har forskellige præferencer.

Og billedet har INTET med hende at gøre. Det virkede nu ikke til at det gik hende synderligt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ikke SÅ negativ gutter. Hun har en naturlig, omend lidt slap krop med lidt hængebryster, er vel 40 år ca. Solbrændt polsk dame. Jeg synes hun var pissesød, Og jeg gentager bedriften når jeg har penge. Men folk har forskellige præferencer.

Og billedet har INTET med hende at gøre. Det virkede nu ikke til at det gik hende synderligt på.

Jeg synes det er rimeligt at advare folk. Der er alligevel noget af et spring fra max 25 år som billedet viser og så 40 år

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...