Hop til indhold
Guest Stemplet

En tur til München

Recommended Posts

Guest Stemplet

Hej derude

Så skal Stemplet på tysklands tur igen.

Denne gang går forretningen mod München, og som i alle ved så skal underholdningen i aften timerne sikres. Men her problemet. Hvor er mit foretrukkende flat-rate koncept? Ser ud til at det faktisk ikke findes :-(.

Så en efterlysning går på om der er nogen med gode erfaringer fra München og købesex, hvor er der fuld valuta for pengene? Og ideelt er der en skjult flat-rate derude et sted?

Sætter stor pris på hjælpen og beretning kommer naturligvis når Stemplet er poleret :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stemplet

 

Jeg ved ikke om der findes flat-rate koncepter i München, men generelt er klub markedet i Bayern præget af det er den rigeste delstat i Tyskland.

 

Det skulle derfor ret generelt gøre sig gældende at man finder den højeste standard af FKK klubber, med nogle af de højeste priser i Tyskland, i netop Bayern og Baden-Württemberg.

 

Men stadig er det jo attraktivt som dansk sexturist med en entre på 60 - 90 euro, og 60 - 65 euro for 30 standard minutter med standardydelser.

 

I Bayern gælder der vistnok et forbud mod at pigerne yder fransk uden i FKK klubberne, men det skulle dog forekomme ret udbredt alligevel - har læst om undercover politi tjek af om forbuddet overholdes.

 

Måske er der en sammenhæng mellem et lidt mere restriktivt marked for købesex i Bayern, og så det at denne delstat  er ledet af det katolsk konservative CSU - søster parti til det landsdækkende CDU.

 

Jævnfør den massive velstand i de sydlige tyske delstater findes næppe flat-rate, og gangbang slagtilbud, sådan som vi kender disse tilbud i de folkerigeste, og fattigere delstater i mellem og de østlig delstater.

 

Men læser Nille med og svarer han, er mit skriv nok ganske overflødigt - han og Frej er de bedste at spørge til råds.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyskland er jo ikke bare et land - det er faktisk en føderal union af delstater - og der kan være være forskelle fra delstat til delstat.

 

Netop Bayern har vist en lidt forskellig holdning til fransk uden, hvilket efter sigende har lagt en dæmper på FKK udbredelsen.

 

Jeg kender desværre meget lidt til Bayern. Det er nemmere og billigere at flyve/køre til NRW, Hessen eller Berlin/Brandenburg.

 

Jeg kan desværre kun henvise til de mere generelle kommercielle sider:

 

http://www.fkk24.de/clubs.php

http://www.ladies.de/Anzeigen/Bayern/Clubs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøveh et par FKK'erne i Munchen og var ikke imponeret, derimod er Augsburg et sted at ta hen. De er helt sikkert også ved muffen, men tøserne? Fantatastisk ! Mulighed for en 3 timers afgang for €50 og 30 min for €50

Go' tur min ven :-)

Redigeret af bissus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en nyttig rejseguide til Tysklands "Red light districts"

http://cym18.tripod.com/deutschland.html

 

I Augsburg er der et udmærket lille gade med "red light district" det er der mig bekendt ikke i München

http://cym18.tripod.com/photos/hasengasse.html

Lidt svær at finde på grund af betonmuren på billedet der skærmer for nysgerrige blikke. Gik engang rundt forvildet på gaden bag denne betonmur.

 

Nürnbergs Red Light district kan jeg også anbefale, dels er det stort dels befinder det sig i og langs med den gamle borgmur i centrum. Og er et af de ældste i Tyskland, så er man kulturelt interesseret er dette et must :) Med den centrale beliggenhed kan man tage en pause på torvet og få en gang stegt lever med bløde løg og en Weissbier før anden runde.

 

 

Lad os høre din beskrivelse når du er tilbage

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...