Hop til indhold

Dana 20 years old, Aalborg C

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/442293
Jeg besøgte denne pige, og skrev en anmeldelse om hende i går.At det var en dårlig og skuffende oplevelse.Et par timer senere modtog jeg en advarsel fra supervisoren, jeg ved ikke hvorfor, og anmeldelsen blev fjernet.Nogle har sendt mig kommentarer, men jeg har ikke været i stand til at svare på dem, fordi jeg er ny i gruppen, og jeg kan ikke skrive mere end én besked om dagen.Derfor svarede jeg ikke på kommentarerne. Jeg håber, at supervisoren vil forklare, hvorfor anmeldelsen blev slettet.https://annoncelight.dk/showad/442293

Skrevet

1. Tryk på dit profil navn TMX

2. Scroll ned til der strå ADVARSEL og tryk på den, der brude det stå

Screenshot_20251123_035938_Chrome.jpg

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 20 minutter siden:

1. Tryk på dit profil navn TMX

2. Scroll ned til der strå ADVARSEL og tryk på den, der brude det stå

Screenshot_20251123_035938_Chrome.jpg

Mener du her, min ven?

Screenshot_٢٠٢٥١١٢٣_٠٤٢١١٩_Chrome.jpg

Skrevet
  • Author
كتب lille_peter، منذ 54 دقيقة:

ved en fejltagelse.

Redigeret af TMX

Skrevet

Hvorfor har du citerer mig og ændret sproget til arabisk? Som jeg ikke fatter en meter af.

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor har du citerer mig og ændret sproget til arabisk? Som jeg ikke fatter en meter af.

ved en fejltagelse.

Skrevet
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

Fordi det er en eller anden fake der bruger google translate til skrive falske anmeldelser af en eller anden grund. Derfor hans ''anmeldelse'' blev slettet igår.

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 5 timer siden:

Fordi det er en eller anden fake der bruger google translate til skrive falske anmeldelser af en eller anden grund. Derfor hans ''anmeldelse'' blev slettet igår.

Jeg er ikke en falsk person, og jeg skrev alt i anmeldelsen.

Skrevet
TMX skrev, for 16 timer siden:

Åhh, så det var derfor du lige kom til at oversætte alt til arabisk? Ja det sker jo for os alle sammen dagligt. Altså hvor dum tror du jeg er?

Skrevet
TMX skrev, for 21 timer siden:

Jeg anmeldte ham! Hans beskrivelse hang ikke sammen og var tydelig en maskine oversættelse. Sikkert en Perle som blev afvist og derfor er lidt indebrændt. 

Skrevet
  • Author
VikingDK1710 skrev, for 2 timer siden:

Jeg anmeldte ham! Hans beskrivelse hang ikke sammen og var tydelig en maskine oversættelse. Sikkert en Perle som blev afvist og derfor er lidt indebrændt. 

Er du stolt af, at du anmeldte mig? Alle her kan gøre det, men at anmelde mig bare fordi du har lyst, er psykisk syg.Hvad angår navnet Viking, så passer det ikke til dig. Vikingerne i Danmark var store mænd, ikke som dig.

Skrevet

Du skal tale i en respektfuld tone. Hvis du mener at nogle skriver noget i en tone der er urimelig eller i strid med vores politikker, så rapporterer du bare. 

TMX skrev, for 11 timer siden:

fordi du har lyst, er psykisk syg.

Skrevet

... og du skal også tale pænt. 

VikingDK1710 skrev, for 16 timer siden:

Sikkert en Perle som blev afvist og derfor er lidt indebrændt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.