Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/427317

Var på besøg hos Daisy. Stedet er meget diskret om aftenen og weekender,  da det ligger i en villa i et industriområde. Dejligt badeværelse, hvor jeg blev vasket af Daisy både før og efter. Endda et lækkert blow under bruseren. Det er hende på billederne. De to billeder hvor hun har tøj på, er de nyeste, tror jeg. Hun er højere end de fleste asiatiske piger. Og har en lækker figur med et par gode bryster, en god samba mås, der ser virkeligt lækker ud set fra doggyposition. Hun har et vanvittigt smukt ansigt, som virkeligt hypnotiserede mig…Taler fremragende engelsk, så kommunikationen var i top. Blev mødt af en meget smilende og glad pige i en stram sort kjole…
De 45 min gik med føromtalte fællesbad, lidt massage som blev til b2b som blev til et godt pussyslide, hvor hun virkeligt gav den gas… Sexdelen vil jeg ikke trætte jer med, men der var ingen begrænsninger på de ideer jeg havde… Så et virkeligt godt besøg, som skal gentages.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Og det er i Lem ? Har kigget på hende et stykke tid, hvor hun var både ved Skive og Bording.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...