Hop til indhold
kanonkongen

Hvad koster jeg som mand :-)

Recommended Posts

Guest Claesen

Haha du får nok røven stoppet ud med andefjer så du har din egen støvkost :-)

Tror sgu ikk hun misbruger dig det skulle da lige være som eøfskammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Kanon

Du må da gerne flytte ind hos mig :)

Så laver vi bare en byttehandel... i naturalier   :D 

Bare lig omkostningerne af...helst & gerne hver dag... flere gange  :grin:  :P 

* Mylena *

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mylena

Hvad med et kollektiv, kunne da godt forestille mig, at andre incl. undertegnede kunne være interesseret. Du kan så fordele rollerne efter dine ønsker. Jeg tager gerne Chauffør-rollen.  Nu har jeg jo også lige fået anskaffet en fin blå "uniform", så jeg mangler vel kun de hvide hansker og en fin kasket. :-P

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

He..he.. Blue... Er du så også chauffør for Kanon, når han bl.a. skal ud & købe ind for mig ?  :-P 

Vi må da lige høre Kanon til, hvad han synes om det " trekants samarbejde "  :grin: 

* Mylena *

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi hi

Selvfølgelig, og da han er en mand, slipper jeg jo også for at høre "Der var altså en parkeringsplads lidt tættere på indgangen". :)

Nu har jeg jo lidt problemer med p-skiver  og bøder , så det kan jo hurtigt blive en Win-Win hvis han husker mig på, at betale det korrekte beløb og sætte skiven rigtigt og den slags.

Jeg har jo heldigvis også "jydekrog" på bilen så der skulle vel også være fine muligheder for, at handle stort ind. Du er jo kvinde, så mon ikke de indkøbslister hurtigt kan løbe op i et par A-4 ark :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Kanon

Du må da gerne flytte ind hos mig :)

Så laver vi bare en byttehandel... i naturalier   :D 

Bare lig omkostningerne af...helst & gerne hver dag... flere gange  :grin:  :P 

* Mylena *

Hey My.

Seriøs det, er sku da et tilbud. Der vil noget

Jeg, flytter gerne ind i næste uge My

Er det iorden.

Tak for indlægget søde My

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mylena

Hvad med et kollektiv, kunne da godt forestille mig, at andre incl. undertegnede kunne være interesseret. Du kan så fordele rollerne efter dine ønsker. Jeg tager gerne Chauffør-rollen.  Nu har jeg jo også lige fået anskaffet en fin blå "uniform", så jeg mangler vel kun de hvide hansker og en fin kasket. :-P

Blue. Du står hermed ansat som chauffør, Jeg har handsker, butterfly. Kasket må du købe.  :-P  :-P

Så skal huset findes. Står du også for det, Blue.  :-P

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

He..he.. Blue... Er du så også chauffør for Kanon, når han bl.a. skal ud & købe ind for mig ?  :-P 

Vi må da lige høre Kanon til, hvad han synes om det " trekants samarbejde "  :grin: 

* Mylena *

JEG ER SÅÅÅÅÅÅ KLAR  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv en slaveansøgning til min mail.

Du skal skrive hvad du tjener i dit daglige job, hvor al din indtjening selvfølig går til mig, jeg vil så derefter vudere hvad du så får af lommepenge.

Du beskriver fuldstændigt hvorlang tid du er væk fra mit domicil, resten af din tid er min tid, som du ikke har råderet over!

Du skal udføre alle opgaver jeg vil give dig, uden spørgsmål i den tid du tilhører mig!

Du har ikke ret til at betræde de områder der er mine, kun de områder der er udvalgte for slaver som dig!

Du har ingen rettigheder til bestemte former for påklædning så længe du er på mit Domicil.

Du har ingen form for kropslig kontakt med andre, end dem jeg giver dig lov til!

Du vil have mulighed for at sove og indtage føde efter fortjeneste i et indrettet for dig oprettet opholdsted, (du vil dog være lænket for at du vil kunne forstå din nye tilværelse)

Da du ved slavekontraktens indgåelse har frasagt dig al forbindelse til dit tidligere liv og forbindelse, har det for dig igen konsekvens om du bliver straffet hårdt med mærker.

Du vil blive straffet hårdt, hvis du på det mindste punkt bryder slavekontrakten, om at du tilhører mig totalt!

Straf i form af pisk eller spanskrør kan i alle regelpunkter, ved mindre overtrædelser, indtræde til hjælp til opdragelse!

Ser frem til din ansøgning, som jeg vil overveje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv en slaveansøgning til min mail.

Du skal skrive hvad du tjener i dit daglige job, hvor al din indtjening selvfølig går til mig, jeg vil så derefter vudere hvad du så får af lommepenge.

Du beskriver fuldstændigt hvorlang tid du er væk fra mit domicil, resten af din tid er min tid, som du ikke har råderet over!

Du skal udføre alle opgaver jeg vil give dig, uden spørgsmål i den tid du tilhører mig!

Du har ikke ret til at betræde de områder der er mine, kun de områder der er udvalgte for slaver som dig!

Du har ingen rettigheder til bestemte former for påklædning så længe du er på mit Domicil.

Du har ingen form for kropslig kontakt med andre, end dem jeg giver dig lov til!

Du vil have mulighed for at sove og indtage føde efter fortjeneste i et indrettet for dig oprettet opholdsted, (du vil dog være lænket for at du vil kunne forstå din nye tilværelse)

Da du ved slavekontraktens indgåelse har frasagt dig al forbindelse til dit tidligere liv og forbindelse, har det for dig igen konsekvens om du bliver straffet hårdt med mærker.

Du vil blive straffet hårdt, hvis du på det mindste punkt bryder slavekontrakten, om at du tilhører mig totalt!

Straf i form af pisk eller spanskrør kan i alle regelpunkter, ved mindre overtrædelser, indtræde til hjælp til opdragelse!

Ser frem til din ansøgning, som jeg vil overveje.

:-P  :-P  :-P  LC

Ja er pædagog så ikk stor løn.

Tak for tilbudet.  :-P

Må desværre afslå, er jo en tøsedreng.  :oops:  :oops:  :oops:

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi hi - Der tør jeg sgu heller ikke flytte ind. Tror den blå jakke vil krybe til en størrelse x-small bare ved tanken. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Kanonkonge.....

Nu får jeg faktisk de der mails, ret tit fra nær og fjern af verden om drenge der vil flytte ind, så din ansøgning om at komme meget tæt på er ikke en ukendt størelse.... hvor normalt man holder folk ud i strakt arm, nogen vil have at man giver dem et pas til at komme ind i eu, eller andet eller rent ud sagt...flytte ind i ens tilværelse. Trods de lover en at de vil give en deres fulde indtægt osv Løfter om evigt arbejde osv...

Ting der er helt ude af for mig målestokken, og nej jeg gider ikke engang svare på deres mails om evigt troskab og evigt at bo hos mig og evigt arbejde for mig osv , bare jeg giver dem tilladelse til at de kan komme til Danmark og arbejde for mig.(jeg har ikke en teltlejer og jeg har ingen tanker om at få det)

Så når du skriver..Hvad er jeg værd?

Jeg er lavet af ren vikinge blod..okay lidt fortyning af lidt fransk i 1600 tallet men ellers rent. Jeg er stolt af at være Dansk....det skal du også være..så det er ikke noget med hvad er du værd, du er meget værd, du er Dansker! og du skal være en stolt Dansker!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg er dansker sælger ikk ud af alt LC

Prøver bare, at sælge min krop til en pige  :-P  :-P  :-P  :-P

Tror jeg kom til at tænke for længe over hvordan jeg skulle formulere mit forrige indlæg....aiiiii....(det er den der med at skrive...slette, skrive igen og slette og hvad der er klogt osv....sorry....)

giv mig en rollator og en stave plade og tag batterrierne fra andre, og indskriv i reglene at der må kun skrives med lillefingeren.

Jeg hader når i har svaret på et indlæg, jeg er i gang med at redigere, bare fordi I er hurtigere end jeg, jeg forlanger handicap, lidt lige som golf.

Al magt til de gamle!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ok vi indfører en ny regel på EG. Dem der skriver hurtigt må fremover kunne benytte pandepin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanonkonge...du kan sagten sidde der og skrive det er fis og ballade...

Men jeg tager det død alvorligt, så næste gang du besøger mig er det slut med det spanske på ryggen og hvor jeg har de højhælet svømmefødder på!

Så det var hvad du fik ud af det!så her er bare et link til alle dine drømme :http://tomsen.dk/hojhaelede-svommefodder/

Så kan du lære det!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...