Hop til indhold
kanonkongen

Hvad koster jeg som mand :-)

Recommended Posts

Efter, at have læst flere tråde om, hvad piger koster må, jeg da. Lige komme med mit input om. Hvad jeg koster som mand (drengerøv) :oops:  :oops:

Jeg har brug for at høre nogle bud på hvor meget i piger synes jeg er værd. :-P 

Forstået på den måde at hvis jeg nu nærmest flyttede ind hos jer piger.

ind i jeres liv (hus) og fik bad -varme-mad - og så selvfølgelig kærlighed hver dag .(eller ja det skal, jeg jo nok betale for intet er jo gratis :-P  :-P )

Jeg er af den gamle skole og MEGET sparsommelig :eek: og bidrager med ca ja skal vi sige 1000 kr om måneden .

Hvordan ville i ca regne ud hvad jeg skulle være en del af

med hensyn til udgifterne eller et bud på en ca pris hvad der er fair. Ja piger det står jer frit for om i vil sige noget er bare nysgerrig  :-P 

Det skal lige siges at jeg selv har et gammelt leje bolig men jeg er jo nysgerrig i jer piger. så tænkte det ville være win win for begge parter. Kun mig i skal forklare tingene til.  :-P 

Kom meget gerne med alle mulige bud kære piger.

(Det er nok et meget ironisk og sarkastisk indlæg) :-P  :-P  :-P  :-P 

Spørg gerne efter et billede. sender gerne en i pm. 

Kan i alle have en fremragende mandag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan da godt få lov til at være min "bitch". Og de 1000 kr dækker vel ca havregryn hver dag :D

Ja okay missetand der er jo lidt tøs i dig.  :-P  :-P  :-P  :-P

Vender lige tilbage. Hvis der ikke kommer bedre bud.  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fatter hat...men det lyder sjovt....

Man kan jo ikke sætte pris på et menneske...

det er ydelserne der sættes pris på.....og disse ydelser kan jo gives i mange forskellige former og kvaliteter....

Har du en ydelse du gerne vil udbyde???? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er ydelserne der sættes pris på.....og disse ydelser kan jo gives i mange forskellige former og kvaliteter....

Hej Nette.

Det er totalt ment som en joke, på alt det skriveri. Der har været om hvad i piger tjente/tjener.  :-P  :-P

Så der er ikke nogen dybere mening. I skriveriet.

Men tilbyder da, at flytte ind hos dig med det. Det indebærer  :-P  :-P

Så du siger bare til, er billig i drift.  :-P  :-P

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nette.

Det er totalt ment som en joke, på alt det skriveri. Der har været om hvad i piger tjente/tjener.  :-P  :-P

Så der er ikke nogen dybere mening. I skriveriet.

Men tilbyder da, at flytte ind hos dig med det. Det indebærer  :-P  :-P

Så du siger bare til, er billig i drift.  :-P  :-P

Mon ikke du kan få 1 måned gratis logi, for hver gang du skyder dig ud af en kanon, det syn på være priceless  :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke du kan få 1 måned gratis logi, for hver gang du skyder dig ud af en kanon, det syn på være priceless  :D

fandme god ide Holstebronx  :-P  :-P  :-P  :-P

Piger hva siger i til det  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan da godt få lov til at være min "bitch". Og de 1000 kr dækker vel ca havregryn hver dag :D

Kære Missetand

Ud af de 1000kr til havregryn må der da for pokker være lidt tilbage :?: , - det tror jeg :)

Du ved sikkert også der er noget som hedder "Forloren hare" og "Benløse fugle", jeg synes selv begge dele smager godt :rolleyes:  og det lyder godt og velsmagende som noget der er den ægte vare eller besnærende tæt på:

Min mor fortalte mig en gang om en meget almindelig ret bestående af havregryn og mælk fra hendes barndom i 40érne.

Hun kaldte den "bollemælk"  (det rigtige navn var selvfølgelig : boller i mælk. Det var havregryn + mel + mælk rørt sammen til en dej og formet som kugler og derefter kogt sammen med mælk ( i princippet som kødboller i karry)

Og hvis i ikke vil tro på denne gamle opskrift, så skal jeg da gerne gå på kirkegården og vække min mormor og mor til live, så de kan bekræfte, samt den helt nøjagtige opskrift.

Der hvor jeg vil hen med denne opskrift er: søndag morgen serverer du for ham, -  varm  BOLLE mælk  :wub: - og så tror jeg faktisk hans tanker samt intime følelser i "Mans best friend" er :), -  at han har fået dejlig søndags morgenfisse :wub:  - det synes jeg faktisk kan er værd ;)  ;) - og det morgen fisse koster tilmed "en gratis" :)

- - nå sådan er der jo så meget

-  - snip snap snude - sådan blev den pik ude  - al det sex forvirrer sgu :wacko:  - det er:   Snip snap snude - så er den historie ude :)  

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Missetand

Ud af de 1000kr til havregryn må der da for pokker være lidt tilbage :???:: , - det tror jeg :)

Du ved sikkert også der er noget som hedder "Forloren hare" og "Benløse fugle", jeg synes selv begge dele smager godt :rolleyes:  og det lyder godt og velsmagende som noget der er den ægte vare eller besnærende tæt på:

Min mor fortalte mig en gang om en meget almindelig ret bestående af havregryn og mælk fra hendes barndom i 40érne.

Hun kaldte den "bollemælk"  (det rigtige navn var selvfølgelig : boller i mælk. Det var havregryn + mel + mælk rørt sammen til en dej og formet som kugler og derefter kogt sammen med mælk ( i princippet som kødboller i karry)

Og hvis i ikke vil tro på denne gamle opskrift, så skal jeg da gerne gå på kirkegården og vække min mormor og mor til live, så de kan bekræfte, samt den helt nøjagtige opskrift.

Der hvor jeg vil hen med denne opskrift er: søndag morgen serverer du for ham, -  varm  BOLLE mælk  :wub: - og så tror jeg faktisk hans tanker samt intime følelser i "Mans best friend" er :), -  at han har fået dejlig søndags morgenfisse :wub:  - det synes jeg faktisk kan er værd ;)  ;) - og det morgen fisse koster tilmed "en gratis" :)

- - nå sådan er der jo så meget

-  - snip snap snude - sådan blev den pik ude  - al det sex forvirrer sgu :wacko:  - det er:   Snip snap snude - så er den historie ude :)  

Mange hilsner

Nyder livet

Hej Nyder livet.

Ha haha fedt indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå Missetand, det ser ud til du hænger på mig  :-P  Fik desværre ikke flere tilbud. Og da du var det eneste, ja så vil, jeg da hører. Hvornår, jeg kan flytte ind  :-P  :-P

Du sender bare betingelserne  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med det kanon, kan du da sagtens få bedre bud end Missetand.

:-P  :-P  :-P  :-P  Midtj. Ja havde da også håbet, pigerne var kommet med tilbud til mig. 

Men der er desværre ikke kommet nogle forspørgekser endnu. :-P

Men ja, jeg håber da til det sidste.  :-P

Ha en god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre ser det ud til, at pigerne ikke rigtig kan forstå, hvor du vil hen.

Hvis Nette foreksempel ville forsøge at nå dig, indgå kompromi og forhandle. Så kan vi forestille os at hun tilbyder en halv time til 1000kr, og du er villig til at give 1000kr for en måned. Kan du se hvor jeg vil hen? Og hvor i kommer til at mødes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har da "solgt" mig flere gange i livet, og set med kæresternes øjne har jeg sikkert kostet dyrt på de følelsesmæssige områder. Og da jeg således ved, at kan levere services der stikker dyb og varer længe, vil jeg da klart tage afsæt i en prismodel der klart signalere "Jeg tilbyder kun mine services til den lille niche af kræsne og kvalitetsbeviste kvinder, der følelsesmæssigt har råd til at købe mine sublime services - Jamen hvad koster du så - Jeg kan kun røbe vi befinder i high end markedet" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Hausfrauen sagde " Du er ikke byens billigste fyr - Du er nemlig gratis..."

uanset hvordan jeg har prøvet har jeg aldrig kunne få det til at være en ubetinget ros...

list ligesom den her - der er jo i den grad både godt og skidt når hun kommer hjem og siger "Skat, du har den største pik på hele vejen.."

(hvoraf man også kan udlede at Jernsvinet ikke bor her i nærheden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

..

& jeg må få lov til at putte dig ind i et skab når jeg ikke har brug for dig ! 

Man lærer noget nyt hver dag på EG. Jeg gik faktisk og troede, at behovet for at putte manden skabet,mere eller mindre var begrænset til pigernes ex-kærester. :)  At det måske så sjældent lykkedes ligeså godt, som når man gemmer sine jeans, fra dengang hvor man vejede 10 kg mindre - Man kan jo aldrig vide - er nok en anden snak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej desværre ser det ud til, at pigerne ikke rigtig kan forstå, hvor du vil hen.

Hvis Nette foreksempel ville forsøge at nå dig, indgå kompromi og forhandle. Så kan vi forestille os at hun tilbyder en halv time til 1000kr, og du er villig til at give 1000kr for en måned. Kan du se hvor jeg vil hen? Og hvor i kommer til at mødes?

:-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Kan kun sige en ting Midtj.

DET ER SKU OP AD BAKKE FOR MIG :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da "solgt" mig flere gange i livet, og set med kæresternes øjne har jeg sikkert kostet dyrt på de følelsesmæssige områder. Og da jeg således ved, at kan levere services der stikker dyb og varer længe, vil jeg da klart tage afsæt i en prismodel der klart signalere "Jeg tilbyder kun mine services til den lille niche af kræsne og kvalitetsbeviste kvinder, der følelsesmæssigt har råd til at købe mine sublime services - Jamen hvad koster du så - Jeg kan kun røbe vi befinder i high end markedet" 

Blue takker for indlægget  :-P  :-P

Griner stadig.

Men er slet ikke dyr og tilbyder gerne. gratis hyggestunder  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 kr for en uge men skal skal du også gøre ALT hvad jeg siger :D ..

Hey Dani  :-P  :-P

Det er i den grad, en aftale.

Følgende ting er, jeg god til.

• Støvsuge  :shock:
  • Putte bag din numse  :oops:
  • vaske op  :eek:
  • Massage til din store nydelse Dani  :-P
  • Gøre rent (arghhh okay det er egentlig skod) :ugeek:

Det med skabet Dani, vil det være iorden. Jeg går ned og fodre ænder i stedet for  :-P  Er ikke god til, at være indelukket. Så kan du jo smse når jeg, skal gøre alt det du siger. (selvom det bekymre mig lidt)  :oops:  :oops:

Skal du så ha en PM med billede  :eek:  :eek:

Takker Dani for dit indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 kr for en uge men skal skal du også gøre ALT hvad jeg siger :D ..

Lidt som en menneskelig støvsuger måske ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

1000 det skal være om dagen hvis jeg skulle ha dig rendene men ok nu har jeg jo også set dig irl :-D

Gætter på du kommer til at opholde dig en del i dani's skab eller hos ænderne det jo ikke meget du kan bruges til :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...