Hop til indhold
Brandsprøjten

Der bør være en kategori for anmeldelser af sex-events

Recommended Posts

Hej

Der bør være en kategori for anmeldelser af sex-events.

Nu har Lucy den 20/11 afholdt gangbang i Københavns området og det er dermed veloverstået. Jeg skrev en anmeldelse af arrangementet - men der er ingen god mulighed for at lægge den et sted, hvor den ikke kort efter bliver "gemt væk" af administrator. Allerede nu er anmeldelsen "gemt væk" under "allerede afholdte sex-events". Hvor mange vil lige være opmærksomme på, at man finder en anmeldelse af det gangbang under "allerede afholdte sex-events". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hiver helt sig selv, at afholdte er i afholdte. Jeg er nu ikke nødvendigvis helt enig i, at det skal være lige på den måde. Men det er jo for at holde styr på hvad der er forestående og hvad der er afholdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem der er interesseret i den slags anmeldelser, skal nok finde frem til dem, der hvor de ligger nu.
Der er jo flere, der har trykket "Synes godt om" din anmeldelse, så helt gemt væk er den jo ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Brandsprøjten du har ret i at det er ærgerligt at anmeldelse af GB ryger i afholdte sexevent også selv om de er opslået under anmeldelse. Der har også været flere tråde om dette. Men som @Julius skriver så skal bruger herinde nok finde dem hvis de søger på den specifikke GP, og jeg ved at @Lucy-denmark sætter pris på disse anmeldelser af hende, så folk skal endelig fortsætte med at lave dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...