Brandsprøjten 647 Skrevet 22. November, 2025 Hej Der bør være en kategori for anmeldelser af sex-events. Nu har Lucy den 20/11 afholdt gangbang i Københavns området og det er dermed veloverstået. Jeg skrev en anmeldelse af arrangementet - men der er ingen god mulighed for at lægge den et sted, hvor den ikke kort efter bliver "gemt væk" af administrator. Allerede nu er anmeldelsen "gemt væk" under "allerede afholdte sex-events". Hvor mange vil lige være opmærksomme på, at man finder en anmeldelse af det gangbang under "allerede afholdte sex-events". 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 129 Skrevet 22. November, 2025 Det hiver helt sig selv, at afholdte er i afholdte. Jeg er nu ikke nødvendigvis helt enig i, at det skal være lige på den måde. Men det er jo for at holde styr på hvad der er forestående og hvad der er afholdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1508 Skrevet 22. November, 2025 Dem der er interesseret i den slags anmeldelser, skal nok finde frem til dem, der hvor de ligger nu. Der er jo flere, der har trykket "Synes godt om" din anmeldelse, så helt gemt væk er den jo ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 740 Skrevet 22. November, 2025 @Brandsprøjten du har ret i at det er ærgerligt at anmeldelse af GB ryger i afholdte sexevent også selv om de er opslået under anmeldelse. Der har også været flere tråde om dette. Men som @Julius skriver så skal bruger herinde nok finde dem hvis de søger på den specifikke GP, og jeg ved at @Lucy-denmark sætter pris på disse anmeldelser af hende, så folk skal endelig fortsætte med at lave dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg