Julius 1508 Skrevet 22. November, 2025 Jo flere der rapporterer den enkelte bruger, desto hurtigere bliver spammere lukket ned, citat Stapler. Sådan rapporterer du: Hvis du kører musen hen over et indlæg, får du mulighed for at rapportere i øverste højre hjørne. Klik på Rapporter indlæg, og du får en menu frem, hvor du så markerer SPAM - eller hvad du ønsker at rapportere. Tryk så til sidst på "Send rapport" Jeg ved ikke, hvordan det er på tlf. Måske kan en anden forklare det. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 361 Skrevet 24. November, 2025 Faldt i en anden tråd over dette indlæg fra mod-teamet som jeg synes er vigtigt at kende til. Jeg har selv flere gange været voldsomt irriteret over de spammere, og har et par gange siddet og anmeldt mange spam indlæg fra samme bruger. I går prøvede jeg at holde trit med en superspammer, han nåede at lave over 100 indlæg på et par timer og jeg sad og rapporterede løs. Dette for at hjælpe med at holde vores fælles forum frit for disse tosser så det ikke ender som den norske side.. Nu ser jeg så at det kun er nødvendigt at rapportere en bruger (spammer) en gang. Jeg havde endda tidligere givet et like til et andet indlæg i samme tråd, men beskeden var åbenbart ikke sivet ind For en god ordens skyld er her link til ovenstående indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/203598-“spam”-på-eg-nogle-ødelægger-eg/?do=findComment&comment=1717710 Tak til Stapler og Bryan Mills for jeres indsats. I hører meget brok for tiden, så lidt ros er på sin plads 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg