HansenDanmark 394 Skrevet 21. November https://sexnord.net/en/profile/775304/maya Jeg besøgte Maya i Flensborg. Jeg har tidligere besøgt hende på en anden adresse så jeg vidste hvad jeg gik ind til Parkering lige ved døren som er åben så du kommer hurtigt indenfor og kunne trykke på dørklokken med Maya skrevet på Maya er som på billederne, meget meget køn og med et dejligt væsen så jeg føler mig velkommen med det samme. Hun taler både engelsk og tysk så kommunikationen foregår uden problemer Selve akten er nok person afhængig, men jeg nyder at se Maya smukke krop mens vi hygger. Alt i alt vil jeg sige du bør tage afsted for at få en god oplevelse med en smuk ung pige som er venlig og imødekommende. Genbesøg: Ja 100% Hun er i Flensborg til på fredag i uge 48 så du kan kombinere et besøg med lidt julehandel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butman79 48 Skrevet 22. November Tak for anmeldelse og anbefalingen lyder tillokkende /god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg