Herren47 26 Skrevet 21. November Jeg har for ikke så længe siden besøgt Raigarm i Randers, ganske fin massage og resten var også ganske fin, modsat mange andre Thai så hælder hun ikke 1/2 liter olie/glidecreme i dåsen inden, hun bliver faktisk våd, og skuespil virker det ikke som, for hun blev mere og mere våd i takt med jeg kneppede hende hårdt, hvilket hun ikke lagde skjul på hun godt kunne lide. blow var der ikke noget af, desværre, men til gengæld alt muligt andet. hun påstår dog, som så mange andre, at det er sjældent hun har sex med kunderne men det ved jeg ikke passer da jeg kender flere som får hos hende, og dem fortæller hun det samme. men en okay massage, dejlig våd og klar, men forventer du en ung thai, slank med silicone bryster og stram glatbarberet fisse? Ja så find et andet sted. hvis du der imod er til en oprigtig liderlig våd Thai på omkring de 40-45 år, med lidt former, ikke tyk, med lidt hår på fissen og som bestemt ikke har noget imod at blive kneppet godt igennem, det skal siges, at hun bestemt ikke hører til de stramme dåsers klub, men har en dejlig stor våd fisse som virkelig kan tåle at blive kneppet igennem, ja så er dette stedet. dog får i hende nok ikke til at fortælle mulighederne over sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 80 Skrevet 21. November (edited) Herren47 skrev, for 3 timer siden: Jeg har for ikke så længe siden besøgt Raigarm i Randers Annoncerer hun nogen steder? /Silver Redigeret 21. November af Silverback stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 22. November Søg på Raigarm thaimassage i Randers. Tror ikke hun annoncerer på nogen af sex siderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg