ensomfyr 231 Skrevet for 4 timer siden I lørdags var jeg noget så sjældent børnefri. Ungerne var væk, og så kunne jeg have det sjovt. Jeg skulle nok hellere have valgt at blive hjemme og få klaret nogle af de ting jeg ikke når i hverdagen, men jeg valgte at ringe til en kammerat og høre, om vi ikke skulle mødes om aftenen til et par øl hos ham. Vi bor ret langt fra hinanden, så jeg fandt på at besøge en ung kvinde på vej derhen. Først fik jeg lavet en aftale med Synthia (se andet opslag), men hun brændte mig af netop som jeg skulle til at køre. Nu var gode råd dyre. Jeg kunne jo bare køre hen til min kammerat. Men jeg var ret opsat på at skulle noget af det frække den aften. Så hurtig rundt på et par hjemmeside, men det skulle jo være en som var mere eller mindre på en lige linje mellem mig og min kammerat, for ellers kunne jeg jo ikke nå det. Jeg skrev til et par stykker eller fire. Hørte kort efter fra Charlize - en ung kvinde på 32 år. De andre hørte jeg slet ikke fra. Hun kunne heldigvis godt se mig med kort varsel, så vi aftalte en times blide sex med kys cirka 45 minutter senere. Hun sendte mig adressen og jeg tog af sted. Jeg har ingen rigtig ide om hvor det var. Nok et eller andet sted øst for Holstebro. Langt ude i ingenting. Næsten fremme skulle jeg ned af en flere hundrede meter lang mørk grusvej. Det var lidt spooky. Man er lidt nervøs for hvad man kommer frem til. Men det viste sig hurtigt at være rette sted for i vinduet var der et lysskilt med OPEN. Sådan et sted har jeg aldrig før prøvet at være. Fik parkeret bil og kom op til døren. Der var to ringeklokker at vælge mellem. GIRL og TRANS. Jeg trykkede på GIRL. Og kort efter åbnede en ung kvinde døren. Vi fandt frem til værelset og fik afregnet. Først lidt tid i sofaen hvor jeg fik lov til at gå på opdagelse og fik hendes sparsomme tøj af og mit eget. Kyssede lidt, men det er ikke de dybe kys man får. Så over på sengen og et kort blowjob. Jeg er ikke så meget for blowjobs, så hun fik hurtigt lov til at ride min pik. Rigtig dejligt og en dejlig stram mis Jeg foretrækker stillinger hvor jeg kan se hendes ansigt, så som regel er det bare cowgirl og missionær. Det var det også denne gang efter en dejlig ridetur kom hun om på ryggen. Og så kneppede jeg hende ellers dejligt. Efter en halv times tid efter ankomst lod jeg kanonen gå af. Så bliver der lige tørret af, og så fik jeg ellers en kort omgang massage. Hun lægger godt med kræfter i, så det er en lidt hårdhændet massage. Rigtig god og hyggelig oplevelse. Kvinden: Sød og rar. Beskrivelsen på hendes annonce passer nok meget godt. Er det de rigtig billeder, så ser hun noget mere "stram" ud i kroppen end virkeligheden, mens andre billeder nok er lidt mere rigtige. Men en sød og lækker pige med en dejlig krop. Sexen: Dejlig og lækker Kyssene: Jeg kunne godt ønske midt mere dybe kys uden at jeg dog behøver at få hendes tynge i munden. Stedet: Yderst diskret. Musikken: Hun foretrak 80er musik og det er jo dejlig musik fra min ungdom (dengang hun ikke var født). Jeg besøgte hende i nærheden af Holstebro. Et par dage før havde jeg bemærket hun var i Videbæk. I dag ser hun ud til at være i Vojens. Så hun kommer omkring. https://annoncelight.dk/showad/372055 Jeg har endnu ikke prøvet at besøge den samme pige to gange. Men skulle det ske, så vil hun være et udmærket valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg