Hop til indhold
knallert

så fås de da hvis ikke yngre

Recommended Posts

Og respekt til Onslow !!!  -det kræver mod at være ærlig.. -og af antal brugere der feks kigger på teensexsider så afslører det at der er en kæmpe forskel på hvad folk officelt siger

-og hvad de reelt gør :wink:   -længe leve dobbeltmoralen....

Personligt tænder jeg osse på unge piger.. Dvs nogle gange har man lyst til noget -andre gange til en anden type...  -og da masser af dejlige oplevelser med "ældre" kvinder som så kan noget andet... -men ofte står "unge" piger på ønske listen... Men af deraf blive betragtet for pædofil fordi en pige feks er 18 er jo langt langt ude...

Jeg føler afsky for nogle der har sex med et barn..  nogle der endda har sex med børn der er helt nede til få år :sad:    men samme afsky og uforståelighed har jeg sku for de mænd der kan lide at have en kost oppe i røven -eller være slaver... Vi er alle forskellige og der skal være plads til alle...  For mig at se så går grænsen om en part bliver skadet og/eller at det skal være det er en aftale mellem to mennesker -og foregået mellem ligeværdige mennesker som begge gør det frivilligt og får noget ud af det... Derfor syntes jeg grænsen i Danmark er rimelig.. -nogle få er tidligere udviklet andre er senere -så det kan aldrig blive 100 % retfærdigt.. Men som den kriminelle lavalder er nu -så fair.. Den må i hvert fald ikke sænkes trods pigerne måske nu bliver tidligere og tidligere udviklet rent fysisk... Psykisk er vi mennesker ikke tidligere udviklet..

Men hold da op hvor er der mange der åbenbart er bange for at indrømme at de osse tænder på en Lolita :smile:

-og så endda inde på en side hvor der er højt til loftet og folk er anonyme...  ord er nogle mærkelige nogle hvis det at tænde på en Lolita bliver betragtet som pædofil.

Men sådan er det jo med ord.. det er nærmest forbudt at skrive luder herinde... og sige neger i USA.. -længe leve dobbeltmoralen..

Jeg tror egentlig du har samme opfattelse som de fleste af os andre. Din måde at skrive på forvirer bare lidt. Der er en ENORM forskel på en 14 årig og en 18 årig. Både fysisk og mentalt. Jeg kan sagtens forholde mig til at man kan tænde på udseendet af en veludviklet 18 årig. Guderne skal vide at nogen af min datters veninder på den alder er smukke. Men ville jeg gå i seng med dem? Nej aldrig i livet.

Men at indrømme man tænder på en pige der skriver hun er 14, og rent faktisk også ligner en på 14. Der står jeg godt nok af toget i fuld fart. Det er så frastødende i ordets bodstaveligste forstand at jeg krummer tæer ved tanken....

Del dette indlæg

Link til indlæg

- - -

Men at indrømme man tænder på en pige der skriver hun er 14, og rent faktisk også ligner en på 14. Der står jeg godt nok af toget i fuld fart. Det er så frastødende i ordets bodstaveligste forstand at jeg krummer tæer ved tanken....

Man kan ikke kontrollere, hvad man spontant tænder på eller drømmer om. Hvad der betyder noget er, hvad man faktisk gør. Der  findes psykologer, som siger, at det er normalt at have "forbudte" drømme, men det er ikke ret at leve ut dem. Dette må gælde for ydelser, alder, utroskab etc.

Der er få mennesker - Jesus og muligvis Moder Tereza - der aldrig har tænkt en forbudt tanke :cool: .

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har du da helt ret i Spice. Men som Jasmin skrev tidligere. Tanker er ikke nødvendigvis toldfrie. Tanker leder ofte til handling. Jeg vil dog påstå, at hvis man jævnligt finder sig selv sexuelt opstemt af 14 årige piger, så bør man nok søge en eller anden form for hjælp inden tankerne evt bliver til virkelighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

. . . .

Jeg vil dog påstå, at hvis man jævnligt finder sig selv sexuelt opstemt af 14 årige piger, så bør man nok søge en eller anden form for hjælp inden tankerne evt bliver til virkelighed. 

Det er jeg enig med dig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er egentlig dobbeltmoralen du syfter til? At det ikke er ok at sige luder eller neger når dem der omtales føler sig nedværdiggjorde af det? Eller at der noget sted findes en samfundsgrænse vedrørende hvor unge piger det er ok at ældre mænd har sex med? Selvfølgeligt er det sådan at hvor nærmere grænsen man kommer, desto sværere bliver det at være sikker på moralen. Selv om det er tilladt for en 70-årig at have sex med en 15-årig, så er det så tæt på grænsen at det er naturligt at folk reagerer. Og selv om det er ligeså forbudt for en 15-årig at have sex med en 14-årig, som det er for en 50-årig at gøre detsamme, så vil vi se 50-åringens bryd som langt værre. Dobbeltmoralsk? Nej overhovedet ikke. Snarere moralskt.

Og at du føler samme afsky for folk der vil være slaver, som for folk der vil have sex med børn på nogle få år er vistnok ikke dobbeltmoralskt, men jeg sætter et stort spørgsmålstegn for din moral overhovedet. Især når du siden siger at der skal være plads til alle.

Det er nemlig det det ikke skal.

hvis du så bare læser hvad jeg skiver -istedet for blæse din forargelse ud -så hjulpet ;-)   -men sådan er det jo tit -og netop derfor ingen tør sige hvad de tænker.. -fordi folk bliver sat i bås og ting bliver forenklet.

Jeg skriver jeg føler samme afsky for at de mænd der tænder på at være slaver -eller de mænd der tænder på andre mænd !! :-0  ushh hva ?

hvis du ikke ville misforstå grundet dine egne fordomme så nok fattet hvad jeg mente.. -nemlig da jeg ikke tænder på lige netop det -så svært ved at forstå hvorfor nogle gør det...  Men at jeg selvfølgelig accepterer at andre har andre ting de tænder på.. Forskellen er blot -som jeg skrev -om det skader nogen !!!

Kun sige stakkels de mennesker som har det sådan.. - når alt kommer til alt så er hvad der er "normalt" eller accepteret -jo om flertallet tænder på det...  læs lige den !!!...  Hvis det normale  var at vi alle var homoseksuelle og det at have sex med et andet kønt "unormalt - så kunne man selv sætte sig ind i hvordan det feks var at være homoseksuel i dagens Danmark -som dog er accepteret men bestemt ikke let for den gruppe.. -endnu sværere har de mennesker der har nogle endnu mere afvigende/sjældnere ting de tænder på.. 

Og med dobbeltmoral så mener jeg feks din måde at reagere på hvor jeg læser en masse fordømmelse uden at sætte dig ind i hvad folk skriver... -der kan man feks ikke kalde en spade for en spade eller en luder ditto -fordi du automatisk har tillagt en masse negative ting.. -og forsøger så at gendigte nye navne til selvsamme ting.. Istedet for at fjerne de fordomme der var belagt til det ord..

Ved ikke om en sort mand feks føler sig mere værdsat at man nu kalder ham afroamerikaner end neger.. Han ville nok mere ønske man havde fjernet alle de fordomme og racisme som jo stadig kører derudaf... 

Jeg kan da forudse at ordet "mand med anden etnisk baggrund" om 10-15 år vil være i samme kategori..

Og der vil en person føle sig meget krænket hvis han bliver betegnet med de ord...

Ærligt talt så syntes jeg det er grotesk at en glædespige kan føle sig stødt over at blive kaldt luder herinde..

Jeg har stor forståelse for de glædespiger der herinde nogle gange kan føle sig sårbare og at det er iorden at vi taler med respekt til dem.. De er jo ikke anonyme og har åbnet sig op med de personer de er -og kan ike gemme sig bag anonyme nicks som os andre..

Men at nogle føler sig forarget over at nogle bruger ordet luder er jo til grin..

Der synets jeg det link til South Park er ekstemt rammende loooool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og du sætter spørgsmål ved min moral når jeg siger der skal være plads til alle.. Ja der siger vi er forskellige ;-) 

Så gerne sige jeg ingen moral har -hvis moral er fordømmelse..  Sådan som jeg forstår moral er at være et godt menneske.. -og det er netop at kunne sætte sig ind i andres mennesker.. -og elske osse forbryderne og dem der ikke er "normale"

din moral er at følge strømmen.. Din slags godhed er at brænde hekse på bålet -da det var tidens norm og godhed..

Men dejligt vi fik uddybet det :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laver lige en gengivelse -da jeg kan se der var nogle stavefejl -eller hvor meningen tydeligt kom frem...da jeg åbenbart ikke kunne redigere det nu...

Og du sætter spørgsmål ved min moral når jeg siger der skal være plads til alle.. Ja der sige vi er forskellige :wink:

Så gerne sige jeg ingen moral har -hvis moral og fordømmelse er to ord der hører sammen.

Sådan som jeg forstår moral er det at være et godt menneske.. -og netop kunne sætte sig ind i andre mennesker.-og elske osse forbrydere og dem der ikke er "normale"..

For dig er moral at følge strømmen.. Din slags godhed er at brænde hekse på bålet.. -da det var tidens norm og godhed.

Men dejligt vi fik uddybet det :smile:

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man også. Men der er en timer på så man ikke bare kan ændre sin post efter 20 andre har svaret på det man oprindeligt skrev ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For dig er moral at følge strømmen.. Din slags godhed er at brænde hekse på bålet.. -da det var tidens norm og godhed.

Jaja..,. Jeg forstår stadig ikke hvis du faktiskt mener det også skal være plads til dem der har sex med børn??? Og jeg bliver ikke meget klogere af dine lange og mange indlæg. Måske er jeg bare dum. Eller svensk. Eller bægge dele.

Men nu har du kaldet mig så mange ting, som svar på at jeg satte spørgsmålstegn for din moral hvis du faktiskt mener ovenstående, at det nok ikke er nogen idé prøve at sige noget mer.

Men særdeles interessant er det at du og så mange andre farer så totalt i blækhuset hvis i ikke ukommenteteret kan beklage jer over alle andres dobbeltmoral, smagsdommeri, og alt andet i mener er "groteskt" og "til grin".

Heksebrænderen og dobbeltmoralisten

Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hjælper at læse alt hvad folk skriver :-)

Ja jeg hører nok til dem der er for  tolerante overfor alle der skiller sig ud.. -dvs jeg har en dårlig vane med altid at holde med skurke i storpolitik feks -men gælder alle livets forhold.. -ikke fordi jeg ikke er enig hvad der er rigtigt og forkert -men blot fordi jeg syntes der altid er brug for en modvægt..

Med hensyn til sympati for pædofile og deres uheldige lyster -så vil det selvfølgelig IKKE være sådan at det skulle kunne bruges som en undskyldning hvis de levede deres lyster ud...

Men apropos  pædofoli : hvis du havde læst hvad jeg skrev -så skelnede jeg klart der.. Jeg skrev at uanset hvilke lyster man havde så har jeg ikke moralsk dommer der . Dvs jeg har mine egne lyster -og så længe folk ikke genere andre og det er aftaler der bliver indgået af 2 selvstændige mennesker så ok for mig.. Og der mener jeg ingen skal være moralsk dommer...  Men skelnede kraftigt når det var et barn -så kunne der netop ikke indgåes en jævnbyrdig aftale

Hvad jeg så osse endda skar ud i pap -var at en pige under 15 -trods de bliver udviklet tidligt -så var de i hovedet ikke modne nok..

-men sjovt at du netop som den eneste følte dig ramt der med dobbeltmoralen :wink:

Mvh hilsen ham med den forkerte moral..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men så passer vi jo godt sammen. Du savner moral og jeg har dobbelt op. Jeg kan godt give en til dig, og så bliver det jo lidt balance. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror nu bare man tit misforstår hinanden.. -når alt kommer til alt -så er vi meget ens alle sammen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...