Hop til indhold

Recommended Posts

Hej rødder.

Hvem giver den helt rigtige Body to body, hvor man er helt opslugt af en skøn nøgen kvinde, der pirrer på den rigtige måde?

B2b er en svær kunst.. 

Jeg foretrækker uden for city og heller ikke Kbh s pga parkering 

Pft SwingKing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 3 timer siden:

Hvem giver den helt rigtige B2B

Skal det være Thai?
Jeg er vild med Elly og Pixie. De er begge pt i City (Frederiksberg). Så jeg tager metroen 

Elly: https://www.eroguide.dk/forum/topic/204067-elly-på-vestamager-en-sand-mester-i-b2b/?tab=comments#comment-1718615

Pixie: https://www.eroguide.dk/forum/topic/192771-pixie-på-østerbro-lækker-massage-og-erotisk-b2b/?tab=comments#comment-1671641

Desuden Amanda, men hun er ikke i byen pt

Redigeret af GlJens71

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 tak Jens :-) 

Havde måske håbet på en thai-kvinde, men pyt. Pixie har jeg besøgt flere gange og hun er både sød og dygtig - hun kan helt sikkert noget med sin krop 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 13 minutter siden:

Pixie har jeg besøgt flere gange og hun er både sød og dygtig - hun kan helt sikkert noget med sin krop 

Velbekomme. Du kan da også besøge Elly. Hun kan virkelig også noget, som du kan læse af min anmeldelse

Jeg har (også) svært ved at finde Thai B2B helt i samme liga som Pixie og Elly.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun give GlJens71 ret. For mig er Pixie uden tvivl den bedste til B2B uden sammenligning, og ja jeg har også prøvet Amanda (annonce nr. 67193) og Elly, som begge også er fantastiske, men Pixie er bare next level.

Nu kan jeg se at dit opslag er under Thai sektionen, og jeg må indrømme, hvis vi snakker udlukkende B2b massage, så har jeg ikke prøvet en thai som er lige så god som de tre andre der er nævnt. Men hvis du vil have en blanding af B2B og FP med GFE, så vil jeg anbefale Mini (annonce nr. 70018) eller Mali (annonce nr. 72124).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erotikeren skrev, den 22.11.2025 at 16:36:

Jeg kan kun give GlJens71 ret. For mig er Pixie uden tvivl den bedste til B2B uden sammenligning, og ja jeg har også prøvet Amanda (annonce nr. 67193) og Elly, som begge også er fantastiske, men Pixie er bare next level.

Hvor meget af det sjove er muligt, og indeholdt hos pixie? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Newbie_25 Det er lidt svært at sige, meget kommer an på kemi med en GP, hvor mange gange man har været der og ens hygiejne. Det kan sagtens være andre har prøvet ting med Pixie som jeg ikke har fået lov til. Pixie er meget berøringsvenlig og meget sød. De ting der står i hendes annoncen er hvad der som standard er en del af pakken. Der er ingen sex på menuen, men du kan få lov til det meste andet afhængig af de ting jeg nævnte. Præcis hvad jeg selv har lavet med hende, vil jeg af respekt for hende ikke nævne desværre, men du bliver helt sikkert ikke skuffet, hvis du betaler for en session med hende. Hvis du ikke har været hos hende før, så er det bare at komme af sted ;)

Redigeret af Erotikeren
Tilføjelse af en sætning

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Erotikeren havde egentligt bestemt mig for at besøge en anden pige, men efter endnu engang at have læst rosende ord om pixie ændrede jeg mening. Det var fandme en god beslutning. Startede ud med helt almindelig massage og har ikke prøvet noget lignende. Tror jeg kommer tilbage blot for massagen fremover. Det er hun i den grad god til. Det mere sjove fejlede heller ikke noget, men føltes næsten overflødigt efter den tidligere omgang. 10/10 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...