Hop til indhold
LK12345

På besøg hos Jessy igen igen

Recommended Posts

Efter at have besøgt Jessy to gange sidst hun var i Aalborg, blev jeg nød til at udnytte muligheden for at besøge hende igen da hun er tilbage i Aalborg. 

Hun er lige så sød og smuk som de to sidste gange, leverer virkelig varen og er bare en rigtig frækkert at være sammen med, og ser endnu bedre ud i virkeligheden end på billederne. I og med det her var mit trejde besøg hos hende, er det kun blevet bedre gang for gang. Virkelig en fornøjelse at være sammen med, og kan kun anbefale at besøge hende og få varmen nu hvor der er begyndt at blive pisse koldt udenfor. Hun er hurtigt blevet en favorit blandt de piger der besøger det nordjyske. 

Hun holder til samme sted som sidst hun var her, ganske diskret og nemt at at parkere i området. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke søgbart hvis man søger på annonce id (hvilket mange gør), som i dette tilfælde er 441416, så finder andre brugere ikke din gode anmeldelse. 

Jeg ville også tilføje et link til hendes annonce profil, for hvis hun oprettet en ny annonce som der fået et nyt annonce id, kan man finde den ved at søge på annonce profilen.

Sådan ville jeg gøre 

https://annoncelight.dk/showad/441416

Profil: Evelinn

Profil oprettet: 08/08 2025

https://annoncelight.dk/profile/Evelinn

Jeg har lavet en tråd om søgning på EG, der er det forklaret lidt nærmere. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
LK12345 skrev, den 19.11.2025 at 14:06:

Efter at have besøgt Jessy to gange sidst hun var i Aalborg, blev jeg nød til at udnytte muligheden for at besøge hende igen da hun er tilbage i Aalborg. 

Hun er lige så sød og smuk som de to sidste gange, leverer virkelig varen og er bare en rigtig frækkert at være sammen med, og ser endnu bedre ud i virkeligheden end på billederne. I og med det her var mit trejde besøg hos hende, er det kun blevet bedre gang for gang. Virkelig en fornøjelse at være sammen med, og kan kun anbefale at besøge hende og få varmen nu hvor der er begyndt at blive pisse koldt udenfor. Hun er hurtigt blevet en favorit blandt de piger der besøger det nordjyske. 

Hun holder til samme sted som sidst hun var her, ganske diskret og nemt at at parkere i området. 

Thank you for your repeated visits. Always a real pleasure! Hope to see you again soon! hugs:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...