Hop til indhold
Nyalmira

Hjælp, hvad jeg kan gøre for ikke at være alt for våd?

Recommended Posts

Heej ladies <3 nogle gange bliver jeg så våd i missen at jeg simpelthen intet kan mærke mere.. har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ikke at være alt for våd? :( Og kan mænd overhovedet mærke noget når en kvinde bliver så våd? 

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo vådere - jo bedre. Jeg gider ikke kneppe en tør fisse og kan sagtens mærke en meget våd fisse. Jeg tænker på Marianne Jelved, når jeg er ved at komme for hurtigt. Du kunne prøve at tænke på Lars Løkke, hvis du bliver for våd…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  kan  ikke  genkende  at jeg  mister  følsomheden  når  jeg bliver  våd,  snarere tværtimod, især når jeg  sprøjter  er  jeg  ekstra  følsom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også mene (teoretisk pga mit køn.. ;-) ) at jo vådere jo bedre. Det hjælper i hvert på min fornøjelse.

måske styrketræning = knibeøvelser. Både alene og når du er våd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 2 timer siden:

Jeg  kan  ikke  genkende  at jeg  mister  følsomheden  når  jeg bliver  våd,  snarere tværtimod, især når jeg  sprøjter  er  jeg  ekstra  følsom. 

Hvor du heldig.. jeg bliver så våd at jeg slet intet ka mærke.. og det samme med manden, han kunne heller ikke mærke noget mere da det blev alt for vådt :’(

Del dette indlæg

Link til indlæg
GlJens71 skrev, for 1 time siden:

Jeg vil også mene (teoretisk pga mit køn.. ;-) ) at jo vådere jo bedre. Det hjælper i hvert på min fornøjelse.

måske styrketræning = knibeøvelser. Både alene og når du er våd!

Selvf jo vådere jo bedre, men tænker når det bliver FOR VÅDT så det ikke så godt ?  Knibeøvelser laver jeg dagligt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror de fleste mænd vil synes at det er lækkert at opleve, fordi det tolkes som liderlighed.

Og er det ikke bare at tage noget papir eller håndklæde og tørre pikken af, evt. af et par omgange?

Jeg kan godt genkende det scenarie enten naturligt eller ved for meget glidecreme, jeg synes det har været simpelt at fixe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med en kvinde der blev våd og åben at der ikke var meget friktion så det kan være et reelt problem for begge parter. Men det var kombinationen- altså at kussen simpelthen også åbnede...

så det var vi nød til at gå andre veje da vi "ville komme" men det var stadig dejligt pga så mange andre ting..

normalt vil jeg også sige - jo mere våd jo bedre :) det er jo et udtryk for at du kan lide det der er gang i. Kan knibeøvelser imens evt hjælpe ? Det er jo ikke vådheden alene der afgør om man kan mærke hinanden- 

held og Lykke - eller god arbejdslyst og skiv endeligt hvis du ønsker mig forbi til en officiel vurdering ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyalmira skrev, for 5 timer siden:

Selvf jo vådere jo bedre, men tænker når det bliver FOR VÅDT så det ikke så godt ?  Knibeøvelser laver jeg dagligt :(

Okay. Jeg har det forkerte køn til at svare ordentligt, men vil jo gerne hjælpe. Hvis du har en stærk bækkenbund og derfor holder “fast” i ham “på vej ud” (måske også på vej ind - men så holder han jo ikke længe…). Så kan jeg ikke forestille at mand/kvinde ikke kan mærke noget!??.

Jeg er jo iført kondom, hvilket reducerer følelsen meget. Når så damen bruger rigeligt glidecreme (og det sker jo af og til)… så synes jeg bare at det føles extra godt

Hvis I ingenting kan mærke, må I afslutte på anden måde. Et problem må det i hvert fald ikke være. Tværtimod!!

Redigeret af GlJens71

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt med alle de råd om knibeøvelser og lignende, hvor du er den der skal ændre noget.

Jeg synes du skal prøve en mand med en større pik. Et ordentligt jern. Simpelthen.

Er den tyk nok og lang nok tilråder jeg, at i knepper i ske stillingen, for derved har du mulighed for, at få stimuleret dit g-punkt.

God lyst, og god fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 56 minutter siden:

Sjovt med alle de råd om knibeøvelser og lignende, hvor du er den der skal ændre noget.

Jeg synes du skal prøve en mand med en større pik. Et ordentligt jern. Simpelthen.

Er den tyk nok og lang nok tilråder jeg, at i knepper i ske stillingen, for derved har du mulighed for, at få stimuleret dit g-punkt.

God lyst, og god fornøjelse.

Elsker dit svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
petitgiirl skrev, for 5 minutter siden:

Elsker dit svar 

TAK. Smiler med hjertet.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at problemstillingen er anderledes for GP'ere.

Jeg har haft fornøjelsen at møde en ret petite GP'er med en fisse jeg var alt for lille til, og som også havde meget saft i sig.

Det styrede hun godt ved, at bede mig om at sutte alt, hvad jeg kunne ud af hende. Blev sjaskvåd i hele fjæset. Derefter hoppede hun hurtigt op i en omvendt cowgirl og gav den fuld gas. Det virkede ihvertfald godt på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyalmira skrev, den 19.11.2025 at 11:17:

Heej ladies <3 nogle gange bliver jeg så våd i missen at jeg simpelthen intet kan mærke mere.. har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ikke at være alt for våd? :( Og kan mænd overhovedet mærke noget når en kvinde bliver så våd? 

Jeg har en meget følsom pik, så jeg har ingen problemer med en meget våd og åben fisse... elsker det faktisk helt vildt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver også ret våd og åben. Kun én fyr har tidligere klaget over det, fordi han i forvejen havde problemer med følsomhed i pikken og derfor sagde, at jeg var for våd.

For mig er det faktisk ret vigtigt at være våd, især hvis jeg skal kunne få en orgasme ved almindelig penetration.

Som navnet allerede føre, hold noget papir parate. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...