Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med Jer

Så fik jeg lige tid til en gang massage hos Bangkok

Jeg har i et stykke tid haft lyst til at prøve og har læst en del anmeldelser, men havde lidt svært ved at beslutte mig, for der er meget blandede oplevelser de forskellige steder og ikke et der lyder helt perfekt. 

Valget faldt på Bangkok i Hillerød, men ikke fordi at de havde fået de bedste anmeldelser og bestemt ikke her på det sidste, men fordi at de ligger en hel del tættere på hvor jeg end stederne i København.

Nå men jeg ringede og bestilte tid, hvilket var en oplevelse i sig selv, for jeg havde sgu lidt svært ved at forstå hendes danske, men det skal man nu nok lige vænne sig til ;-)

Hun fik forklaret at det var svært at finde og jeg skulle ind i gården og op osv osv

Jeg syntes nu ikke at det var så svært igen, for ude på gaden er der et stort skilt og når man kommer ind i gården er der masser af skilte og flag osv., så ikke lige noget man tager fejl af ;-)

Jeg ringer på døren og den bliver åbnet af en smilende thai pige som bød mig indenfor og spurgte om jeg havde bestilt tid

og det havde jeg jo, så hun fulgte mig op af trappen, hvor ejeren (vil jeg tro) også hilste på mig.

Jeg blev nu fulgt op af endnu en trappe og tilbudt at låne toilettet, hvilket jeg takkede ja til og fik vasket mine hænder osv., så blev jeg fulgt ind i et værelse af Nancy (tror jeg hun hed)

Da vi kom derind spurgte Nancy mig hvad jeg ønskede mig og om jeg ønskede noget at drikke

Jeg bestilte en times Tantra og noget vand.

Nancy forlod mig for en stund og jeg klædte mig af og lagde mig på briksen

Da hun kom ind igen, lægger hun sig hen over mig, kysser mig ved øret og spørger smilende om der er andet jeg kunne tænke mig og jeg endte med hende nøgen og så HJ

Nancy tog smilende sit tøj af og da hun var helt nøgen griner hun lidt og siger "here i am noughty Nancy"

Hun startede med alm semi hård oliemassage af hele kroppen og det var hun faktisk helt godt til og så begyndte hun lige så stille at pirre og lege osv. Det var sindsygt dejligt og jeg var på det nærmeste klar til at sprøjte efter et par minutter, men sådan skulle det ikke være, for lige inden at jeg kom, stoppede hun og masserede lidt rundt omkring i stedet.

Hun holdt mig gående på den måde i næsten tyve minuter, inden jeg vendte mig om, hvor hun fortsatte på samme måde og hver gang jeg var lige ved, stoppede hun og kærtegnede andre steder på kroppen

Hun smillede hele tiden og kiggede meget intenst i mine øjne eller på min pik, lod som om at hun syntes at den var helt fantastisk og det virkede som om at hun rent faktisk virkelig hyggede sig med at lege med mig og pirre mig på den måde

her og der lod hun min pik gnide op af hendes bryster og lidt drillende imellem osv., Det var helt fantastisk, som hun kunne holde mig på grænsen og først efter ca 35 minutter på den måde, fik jeg endelig lov til at komme og hold da kæft, jeg var sgu lige ved at vælte hende ned af briksen og så spørger hun gude hjælpe mig "do you like" mens hun smiler over hele ansigtet. Øh jo tak ;-)

Så blev jeg vasket af over hele kroppen og frotteret med et rent håndklæde og troede egentlig at det var det, men det var det ikke, for nu hoppede hun op på sengen og begyndte at gå rundt på mig, mens hun sagde at jeg var big guy så det kunne jeg jo godt tåle. Det var faktisk skide rart

Hun sluttede med en sidste omgang massage af skuldre og nakke, bukkede sig hen over mig, kyssede mig i øret og sagde at jeg var færdig. ;-)

Så vidt jeg kunne forstå, så havde Nancy kun været der i ca en måned

Hun virkede skide sød og lagde selv mine hænder på hendes hofter og balder og bød også ind til at jeg skulle kæle med hendes bryster.

Alt i alt en rigtig fed oplevelse, hvor jeg virkelig blev holdt på grænsen meget længe, med en meget kraftig orgasme som resultat.

Jeg har læst både godt og skidt om Bangkok, men jeg havde en fed oplevelse og kommer helt sikkert gerne igen

På vejen ud møder vi ejer, som spørger om det var godt osv

Hilsen Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en flot anmeldelse.

Selv har jeg kun de bedste minder fra Bangkok. Selvom jeg dengang blev behandlet af Linda, lyder din beskrivelse sært bekendt. Ejeren er den meget smukke kvinde i receptionen.

Stedet har nogle af de flotteske lokaler, som jeg er stødt på overhovedet, og det er ret diskret: Et smut ind igennem porten, og så er man væk fra gågaden. Derefter er det ingen sag at kravle op ad vindeltrappen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey x

Ja så må det have været hende, for hun så rigtigt godt ud ;-), dog kunne jeg faktisk bedre lide Nancy, for hun var mere naturlig, men hver sin smag heldigvis ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey x

Ja så må det have været hende, for hun så rigtigt godt ud :wink:, dog kunne jeg faktisk bedre lide Nancy, for hun var mere naturlig, men hver sin smag heldigvis :wink:

Ja, ejeren er næsten overjordisk smuk, men bare rolig:

Efter hvad jeg har læst, tager hun sig udelukkende af det administrative og overlader al fysisk kontakt til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg forstår at du elsker at være Toddy. Toddy giver åbenbarlig sig selv slik og godter i ny og næ. Jeg skulle også elske at være Toddy den timen på Bangkok.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg forstår at du elsker at være Toddy. Toddy giver åbenbarlig sig selv slik og godter i ny og næ. Jeg skulle også elske at være Toddy den timen på Bangkok.

B

Jamen jeg spurgte skam da pigen om hun var på arbejde torsdag af og det var hun, så måske jeg mener at jeg har fortjent lidt mere slik og godter, men det kommer selvfølge an på hvor træt og udpumbet jeg er efter min tirsdags aftale ;-)

Jeg er jo ikke 16 mere og tror godt at tirsdag kommer til at tære lidt på kræfterne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er jo ikke 16 mere og tror godt at tirsdag kommer til at tære lidt på kræfterne

Et knirkende rullestolebifald herfra :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...