Havkatten 23 Skrevet 18. November Er der noger, der har prøver Jyllands bedste pikslikker, som hund kalder sig ? https://annoncelight.dk/showad/407806 Det lydder vildt, men også lokkende. Hvis det bare har noget med virkeligheden at gøre. Priserne er meget lave. Er det fordi, der er godt slidt foran målet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1412 Skrevet 18. November Der er lidt omtale, hvis du søger på annonce nr. 407806. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 6 Skrevet 19. November Jeg besøgte hende et par gange i Skanderborg. Hun er god nok. Jeg fik en blow, hun var meget sød og høflig, og blow var god. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 19. November (edited) BLIV hjemme! - tag hellere en Slots pilsner der har ligget hele dagen i solen, den er bedre end at besøge hende! Jeg har tidligere besøgt hende og hun ligger på top et over dårlige oplevelser! Hun er +60 år, vægten skal der nok lægges 20 kg til og hun har de længst hænge patter og totalt umotiveret, når hun har pengene så gælder det bare om at få en ud af døren så hurtigt som muligt. Så spar jeres penge! Og hun har kun DÅRLIGE anmeldelser https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=332711&search_and_or=or Redigeret 19. November af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 6 Skrevet 19. November lille_peter skrev, for 2 timer siden: BLIV hjemme! - tag hellere en Slots pilsner der har ligget hele dagen i solen, den er bedre end at besøge hende! Jeg har tidligere besøgt hende og hun ligger på top et over dårlige oplevelser! Hun er +60 år, vægten skal der nok lægges 20 kg til og hun har de længst hænge patter og totalt umotiveret, når hun har pengene så gælder det bare om at få en ud af døren så hurtigt som muligt. Så spar jeres penge! Og hun har kun DÅRLIGE anmeldelser https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=332711&search_and_or=or Du har været kritisk over for hende siden 2023? Har du det okay? Du havde en dårlig oplevelse med hende, bare kom videre med livet. Du behøver ikke at fortsætte med det her for evigt, medmindre hun stjal penge fra dig eller overfaldt dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 19. November @Wade Har du glemt hvad formålet med EG er? EG er til for at advare mod dårlige oplevelser, falske annoncer, falske billeder og dårlig oplevelser. Så man ikke spiller sin tid og smider penge ud af vinduet, alle disse parameter opfylder hun! PS. Der ligger så mange anmeldelser med dårlige oplevelser med hende, så jeg er bestemt IKKE den eneste som der på det kraftigste fraråder at besøge hende....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rundrik 13 Skrevet 19. November Wade skrev, for 7 timer siden: Du har været kritisk over for hende siden 2023? Har du det okay? Du havde en dårlig oplevelse med hende, bare kom videre med livet. Du behøver ikke at fortsætte med det her for evigt, medmindre hun stjal penge fra dig eller overfaldt dig. Er totalt enig med lille_peter, jeg har besøgt piger i over 35år og hun er på min top 3 over de største katastrofer i denne branche 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 276 Skrevet 20. November (edited) Jeg besøgte den første GP i 1987 og har besøgt mange hundrede siden og hende her deler nok førstepladsen af dårlig service med missfoxy. Jeg besøgte hende to gange for at give hende en chance til, men anden gang var næsten om muligt endnu ringere service. Sorry to say, men hun burde stoppe med dette job. Det eneste positive at jeg kan sige er at hendes priser ikke er høje Redigeret 20. November af Sailorman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 6 Skrevet 20. November (edited) Jeg må være en af de få heldige. Hun var høflig over for mig, og hun gav mig god blowjob. Og slugte. Hun har ikke den perfekte krop, men hun har pæne store bryster, og hun suttede min pik rigtig godt. Redigeret 20. November af Wade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 143 Skrevet 20. November Jeg har besøgt hende i Bording og i Skanderborg. Begge gange med fuld tilfredshed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 20. November @Sailorman @lille_peter vil i uddybe hvad der var så dårligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 20. November Har besøgt hende i Horsens...Fuldt tilfreds med blowet. Hun må godt sutte igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg