Sliksyg 122 Skrevet 17. November (edited) Jeg havde egentlig en anden aftale med at få Massage men hun meldte desværre afbud med kort varsel på grund af sygdom i familien og jeg havde lige sagt til fruen at jeg havde fået en hurtig tid til massage fordi jeg havde mega ondt Gode råd var dyre og jeg kunne ikke bare vende om igen når jeg lige har sagt jeg havde fået en tid, så jeg skrev til Gip, ( PP Thaimassage) i en fart og hun havde tid til mig med det samme. Da jeg kom ind til butikken tog jeg bagdøren da gaden er ret trafikeret..og hun lukkede mig ind der. igennem porten og helt ned i Hjørnet og så ned i kælderen og så op til venstre . Et hurtigt bad og så kom hun ind gik direkte til sagen i stedet for massage hihi Sutter mig og slikker i kuglerne Hun har fået sat et kæmpe stort spejl op for enden af sengen og det var mega frækt at kunne følge med der under akten jeg tog hende bagfra og kunne se det i spejlet og efter et stykke tid skiftede vi stilling og hun red mig analt Det var frækt, dejligt når man kan mærke hun rent faktisk kan lide det Derefter til det mere alvorlige, der var en grund til at jeg skulle til massage Hun tog hårdt hårdt og fandt ud af mine smerter stammede faktisk fra nakken hun tog ved og fik løsnet op for min stive nakke. for selvom det gjorde hammer ondt “no pain, no gain” som hun siger og der måtte jeg give hende ret ! Det hjalp helt fantastisk ! Gip er absolut i top tre af de piger jeg har besøgt, ( og det er en del…) til at give massage m.m. Redigeret 19. November af Stapler 6 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 17. November Det lyder lækkert. Gib er på min liste, men jeg er lidt nysgerrig på priserne? Vil gerne betale kontant, men jeg aner ikke, hvor mange penge man skal have med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 57 Skrevet 17. November DonX skrev, for 35 minutter siden: Det lyder lækkert. Gib er på min liste, men jeg er lidt nysgerrig på priserne? Vil gerne betale kontant, men jeg aner ikke, hvor mange penge man skal have med Du kunne jo ganske enkelt spørge hende om priser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1730 Skrevet 17. November Kan du hjælpe med et link ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 57 Skrevet 17. November Jogge skrev, for 26 minutter siden: Kan du hjælpe med et link ? Jeps, simpel søgning her på siden https://annoncelight.dk/showad/325635 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 122 Skrevet 17. November (edited) DonX skrev, den 17.11.2025 at 14:52: Det lyder lækkert. Gib er på min liste, men jeg er lidt nysgerrig på priserne? Vil gerne betale kontant, men jeg aner ikke, hvor mange penge man skal have med Tror ikke du kan betale andet end kontant på ret mange massage steder hendes priser er vist det man kalder “Århus priser” synes hendes priser er fair og en time med fuld pakke er med fuld pakke ikke som med de fleste øst piger der skal have 200 mere for blow uden, 200 mere hvis bollerne skal slikkes og 200 mere hvis de skal sutte mere end 7 cm ned… (xxx ( ryddet af mods). Der skal IKKE dele billeder på dette site) Redigeret 20. November af Stapler 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2523 Skrevet 20. November Der skal ikke deles billeder - uanset set om man har fået lov eller ej. Jeg har ryddet op i tråden. Sliksyg skrev, den 17.11.2025 at 17:21: jeg har fået lov at dele et par billeder jeg kan sende lidt senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg