Darwin65 10 Skrevet 16. November (edited) Godaften, Tantra Odense har åbent igen efter lidt ferielukning, og jeg kan se at Maja besøger stedet på ny. Hun ser jo fristende ud - spørgsmålet skal dog alligevel lyde, hvorvidt nogen har erfaring med hendes massage og måden at leve sig ind i oplevelsen? Jeg kan sige, at jeg har gode oplevelser med Nicky, som jævnligt besøger stedet. Hun evner at gøre oplevelsen nærværende og erotisk. Samt hendes evner til massage, B2B og lingam er top - i min optik. Summa summarum, kan nogen fortælle nærmere om oplevelser med Maja? Link: Tantra Odense Redigeret 16. November af Darwin65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 112 Skrevet 17. November Jeg kender ikke Maja. Men jeg oplever ofte at tantra piger med meget store bryster også fokusere meget ensidigt på at bruge dem til massagen, og synes det er lidt uinspirerende med bryst tantra på ryg ben mm. Nogle formår at bruge bryster frækt, men tænker ikke det er tilladt hos Tantra Odense. Maja ser flot og fræk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 17. November Jeg har været ved Maja. Og også Nicky og nogle andre. Maja gir okay fræk massage og go pirring under vejs. Kæmpe lækre bryster. Jeg vil dog sige at ingen slår Jane i Fredericia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 17. November (edited) Jeg siger mange tak - brugbare og konstruktive input. Og jo, Jane har jeg også rigtig gode erfaringer med…. Redigeret 17. November af Darwin65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg