peter1042 146 Skrevet 16. November https://annoncelight.dk/showad/443063 Fra annoncen: Jeg har en fantasi om at blive taget af flere fremmede mænd på skift, i fissen og i numsen... Jeg vil være maskeret og bære blindfold, så jeg kan ikke se jer, kun mærke jer, men i kan heller ikke se mig, bare bruge mine 2 frække huller... Jeg vil være passiv, i kan bruge mig enten forfra eller bagfra... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 499 Skrevet 17. November Lyder spændende. Men 2 timer til hvor mange mænd, mon? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 237 Skrevet 17. November Lyder da mega frækt... Endelig et ordentlig GB, ikke bare 1 time eller 1,5, men 2 timer... Uden pauser, uden kondom og ja, til en god pris... Lyder til hun er en lille liderlig tøs der bare gerne vil have en ordentlig omgang p . . Og tjek lige den lille numse... Fyyyy... Ærgerligt at det er i København... Hvor mange mænd??? Tjaeee... Fredag aften, tænker ikke der kommer mere end 5... Det er 24 min knald pr mand... Lyder ikke dårligt... Men 4 timers kørsel hver vej, så må jeg dsv takke nej... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg